>>>~ انعکاس آب ~<<<

! هنوز هم نمی دانم هر سال که می گذرد یک سال به عمرم اضافه می شود یا یک سال از عمرم کم می شود

>>>~ انعکاس آب ~<<<

! هنوز هم نمی دانم هر سال که می گذرد یک سال به عمرم اضافه می شود یا یک سال از عمرم کم می شود

تست روانشناسی

سناریوهای زیر تلاش می‌کنند که دیدگاه شما نسبت به عشق را توضیح دهند. 

http://i38.tinypic.com/29ynj1u.jpg


1- پایان دنیا نزدیک است. اگر فقط بتوانید یک نوع از حیوانات را نجات دهید، کدام را انتخاب می‌کنید؟الف : خرگوش          ب : گوسفند                     پ : گوزن                      ت :اسب  

                                 
2- به آفریقا رفته‌اید. به هنگام بازدید از یکی از قبیله‌ها، آنها اصرار می‌کنند که یکی از حیوانات زیر را به عنوان یادگاری با خود ببرید. کدام را انتخاب می‌کنید؟ 
 

الف : میمون            ب : شیر                          پ : مار                         ت : زرافه    

3- فرض کنید خطای بزرگی انجام داده‌اید و خداوند برای مجازات شما تصمیم گرفته است که به جای انسان، شما را به صورت یکی از حیوانات زیر در آورد. کدام را انتخاب می‌کنید؟ 

الف : سگ              ب : گربه                           پ : اسب                      ت : مار

 4- اگر قدرت داشتید که یک نوع از حیوانات را برای همیشه از روی کره زمین نابود کنید، کدام را انتخاب می‌کردید؟   

الف : شیر               ب : مار                            پ : تمساح                   ت : کوسه 

5- یک روز، با حیوانی برخورد می‌کنید که می‌تواند با شما به زبان خودتان صحبت کند. دلتان می‌خواهد که کدامیک از حیوانات زیر باشد؟ 

الف : گوسفند          ب : اسب                        پ : خرگوش                   ت : پرنده

6- در یک جزیره دور افتاده، تنها یک موجود زنده به عنوان همدم و همراه شما وجود دارد. کدامیک را انتخاب می‌کنید؟

الف : انسان             ب : خوک                        پ : گاو                         ت : پرنده 

7- اگر قدرت داشتید که هر نوع حیوانی را اهلی و دست‌آموز کنید. کدامیک از حیوانات زیر را به عنوان حیوان خانگی خودتان انتخاب می‌کردید؟

الف : دایناسور          ب:ببر                             پ : خرس قطبی             ت : پلنگ

8- اگر قرار بود برای 5 دقیقه به صورت یکی از حیوانات زیر در می‌آمدید، کدامیک را انتخاب می‌کردید؟

الف : شیر                ب : گربه                        پ : اسب                       ت : کبوتر     

تحلیل: 

1- در زندگی واقعی، برای چه نوع آدمهایی جذابیت و کشش دارید. 


الف: خرگوش? کسانی که دارای شخصیت دوگانه هستند، به سردی یخ در ظاهر اما به گرمی آتش در باطن

ب: گوسفند? مطیع و گرم

پ: گوزن? زیبا و آداب دان 
ت: اسب- کسانی که غیرقابل جلوگیری، بی‌بند و بار و آزاد هستند. 


2- در فرایند ابراز عشق و درخواست ازدواج، کدام رویکرد برای شما خوشایندتر و موثرتر است. 


الف: میمون ? مبتکر و باذوق که هیچگاه احساس خستگی نکنید.

ب: شیر- سرراست، صاف و پوست کنده به شما بگوید که دوستتان دارد. 
پ: مار- دمدمی مزاج، پر نوسان، نفس گرم و عشق سرد 

ت: زرّافه- صبور، هرگز شما را رها نکند.

 

3- دلتان می‌خواهد معشوقتان چه عقیده‌ای در باره شما داشته باشد. 


الف: سگ- باوفا، صادق، ثابت قدم

ب: گربه- شیک و زیبا 
پ: اسب- خوش بین 

ت: مار- انعطاف‌پذیر   


4- چه اتفاقی باعث می‌شود که شما رابطه‌تان را قطع کنید/ از چه خصوصیتی بیش از همه نفرت دارید. 


الف: شیر- متکبر و خودخواه، امر و نهی کن 

ب: مار- هیجانی و دمدمی مزاج، نمی‌دانید چگونه او را خوشحال کنید.
پ: تمساح- خونسرد، بیرحم، سنگدل

 ت: کوسه- ناامن  


5- دوست دارید چه نوع رابطه‌ای با او برقرار سازید.  


الف: گوسفند- سنتی، بدون آن که چیزی بگوئید او بفهمد چه می‌خواهید، ارتباط برقرار کردن از طریق قلب‌ها. 

ب: اسب- هر دو بتوانید درباره همه چیز با هم صحبت کنید، هیچ چیز مخفی در میان نباشد. 

پ: خرگوش- رابطه‌ای که همیشه خود را گرم و عاشق او حس کنید. 
ت: پرنده- رابطه‌ای پایدار و طولانی و بالنده 


6- آیا به او خیانت می کنید. 


الف: انسان- شما به جامعه و اخلاقیات احترام می‌گذارید، پس از ازدواج هیچ کار خلافی نمی‌کنید.

ب: خوک- نمی‌توانید در مقابل تمایلاتتان مقاومت کنید، به احتمال زیاد خیانت می‌کنید. 
پ: گاو- خیلی سعی می‌کنید که چنین کاری نکنید.

ت: پرنده- شما هرگز نمی‌توانید استوار و ثابت قدم باشید، شما واقعاً برای ازدواج مناسب نیستید و نمی‌خواهید تعهدی بپذیرید. 


7- درباره ازدواج چه فکر می‌کنید.

الف: دایناسور- شما خیلی بدبین هستید و فکر می‌کنید این روزها دیگر ازدواج سعادتمندانه وجود ندارد.
ب: ببر- شما به ازدواج به صورت یک چیز گرانبها فکر می‌کنید. پس از آن که ازدواج کردید، پیوند زناشویی و همسرتان را بسیار باارزش و گرامی می‌دارید.

پ: خرس قطبی- شما از ازدواج می‌ترسید، فکر می‌کنید آزادیتان را از شما خواهد گرفت.

ت: پلنگ- شما همیشه طالب ازدواج بوده‌اید ولی در واقع، شناخت دقیقی از آن ندارید 

 

8- در این لحظه، به عشق چگونه فکر می‌کنید

الف: شیر- شما همیشه تشنه عشقید و می‌توانید هر کاری برای آن بکنید اما به راحتی در دام عشق نمی‌افتید.
ب: گربه- شما خیلی خودمحور و خودخواهید. شما فکر می‌کنید عشق چیزی است که می‌توانید به دست آورید و هرگاه که خواستید آن را دور بیاندازید.

پ: اسب- شما نمی‌خواهید در قید و بند یک رابطه پایدار قرار بگیرید. به هر چمن که رسیدی گلی بچین و برو

ت: کبوتر- شما به عشق به صورت یک تعهد دو طرفه فکر می‌کنید
 

نظرتون چی بود!!؟

 
 
نظرات 46 + ارسال نظر
شیرین 16 دی 1387 ساعت 21:35 http://tanhaeehayam.blosky.com

سلام همسایه من با یه حال و هوای تازه آپم
سحرم رفت
من تنها شدم

سلام به تو دوست گلم هر کاری کردم نتونستم وارد وبلاگت بشم عزیزم.آدرس وبلاگتو دوباره برام بگذار.
موفق باشی ...

شیرین 16 دی 1387 ساعت 21:39 http://tanhaeehayam.blosky.com

سلام همسایه من با یه حال و هوای تازه آپم
سحرم رفت
من تنها شدم

شمع 17 دی 1387 ساعت 00:55 http://shamnevis.blogsky.com

ت: پرنده- رابطه‌ای پایدار و طولانی و بالنده +
لف: انسان- شما به جامعه و اخلاقیات احترام می‌گذارید، پس از ازدواج هیچ کار خلافی نمی‌کنید

من آخر بچه مثبت بودم ...
خیلی جالب بود

خدا رو شکر :)

شمع 17 دی 1387 ساعت 00:58

یادم رفت بگم من بلاگ شما در لینک باکس روزانه اضافه کردم

مرسی گلم

پرویز 17 دی 1387 ساعت 05:12 http://takhtehnard.blogfa.com/

سلام.
عجب شیر تو شیریه. فقط جای اقا خره کم بود . خیلی باحال بود
اگه همیشه از این مطالب جالب بذاری همیشه سر میزنم

۱-اسب
۲-زرافه
۳-اسب
۴-مار
۵-اسب
۶-انسان
۷-ببر
۸-شیر
مرسی از تو .موفق باشی

سلام خوبی؟
خیلی جالب بود
موفق باشی

محمد 17 دی 1387 ساعت 13:01 http://inak.blogsky.com

salam,mamnoon ke beyne inhame weblog be uni sar zadid ke kamtarin hade mo'asherate zehni ro ba atrafianesh dare
blog besiar ghashangi darin,shayad e in jahat migam ghashang ke mano yade majale haye zamane bahegim mindaze
har 3 ta poste akhiretoon ro khoondam
ba in postetoon bishtar a zhame ertebat bargharar kardam
ba poste "mahigir"etoon hamzad -pendari ye amighi daram,makhsoosan ba mahigiresh! va
baese eftekhare ke linketoon ro ad konam
faghat ghablesh hatman behem khabar bedin ba che
esmi behetoon link bedam
payande ke nemishe bood ama,shaad bashid

جالب بود !
راستش نتایجش هم برام رضایت بخش بود ...

از این که سراغم اومدی ممنونم
- بازم بیا -

مرسی که از وبلاگم دیدن کردی
به امید موفقیت

نرگس 17 دی 1387 ساعت 19:32 http://principesco.blogfa.com

سلام
چه مطالب قشنگی می ذارین
البته من این جدیدرو هنوز نخوندم اما تست قبلیو خوندم
جالب بود

دینا 17 دی 1387 ساعت 22:28 http://www.dina.blogsky.com

سلام. چقدر جک و جونور داشت :دی
جالب بود. ماله من تقریبا درست بود :دی

شیما 18 دی 1387 ساعت 00:16 http://www.glseek.com/box.html

سلام دوست عزیز . از وبلاگ خیلی خیلی خوبتون تشکر می کنم.از وبلاگتون خیلی خوشم اومد. من هم برای اینکه سهم کوچکی در قدرتمند کردن و زیباتر شدن وبلاگ شما داشته باشم به شما توصیه می کنم سرچ باکس این موتور جستجوگر قدرتمند را که قادر به جستجو به همه زبانها است به سایت خود اضافه کنید.نمونه و کد این سرچ باکس را می توانید در سایت اصلی موتور جستجوگر ببینید.

www.glseek.com/box.html

ستاره 18 دی 1387 ساعت 00:37 http://www.zibayi.comi.ir

سلام دوست عزیز و خوش سلیقه ام
دیروز به وبلاگ زیبات اومدم و مطلب زیبای جدیدتونو خوندم
اما به خاطر کمی فرصت نتونستم حالی از شما بپرسم.
ممنون از اینکه به وبلاگ حقیر سر می زنید و تفقدی از این بنده ی سراپاتقصیر می نمایید
همیشه
موفق و سربلند
پیروز و شادکام باشید

سلااااااااااااااااااااااام

خوبی؟


ممنون از حضور قشنگت

آپه زیبایی بود

منم آپم

بیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

شــــــــــادباشـــــــــــی[گل][گل]

محمد 18 دی 1387 ساعت 23:19 http://inak.blogsky.com

salame mojadad
man ba hamoon nam ke farmoodin adetoon kardam 2 wblogam
age mayel boodid link behem bedin tarjihan hamoon esme
blogam bashe
tnX

دریا 19 دی 1387 ساعت 11:37 http://www.daryaa.blogsky.com

سلام.

راستش نمیدونم چی بگم. فقط میتونم بگم جالب بود.

موفق باشی.

بابک 19 دی 1387 ساعت 14:23 http://vebnevesht.blogsky.com/

سلام
جالب بود
ممنون که به وبم سر زدی

سلام دوست عزیز
از اینکه از سایت من دیدن کردید ممنون و ممنون از نظرت , ناگفته نماند شما هم وب زیبایی داری
خوشحال می شم باز هم به ما سر بزنی

www.EnglishCenter.blogfa.com

آمیکا 19 دی 1387 ساعت 14:26 http://amica.blogsky.com

سلام.ممنونم که سر زدید.وبلاگ جالبی دارید پر از مطالب سرگرم کننده.بازم منتظرم.

آمیکا 19 دی 1387 ساعت 14:56 http://amica.blogsky.com

سلام مجدد...من نیاز دارم که به من کمک کنید که رنگ قالب وبلاگم را عوض کنم..کمکم می کنید لطفا؟؟؟؟؟

حتمآ دوست من. خوشحال میشم اگه بتونم کاری برات انجام بدم ..

سلام دوست عزیز ممنون از اینکه به وبلاگم سر زدید چشم حتما فقط اگر می شه بگین تم تو چه جور مایه هایی می خواین من همونجوری واستون می زارم بازم ممنون

محمد 19 دی 1387 ساعت 17:01 http://mombaini2006.blogsky.com

سلام
از اینکه در وبلاگم نظر دادید ممنونم.
اگه امکان داره لینک وبلاگ من را با نام دانلود سورس در وبلاگتون بزارید.
تشکر

خدا لعنت کند امتی را که اساس ظلم و ستم را برپا کرد؛
و ظلم یعنی غصب، کتم، تحقیر، قتل؛
و ظالم یعنی عامل، مهیا کننده، طرفدار، پیرو...

عجب گفتار با صلابتی!!!
چقدر بر خاطر خواب آلودگان تاریخ تنگ آمد!!!
و کم نیستند این غفلت زدگانی که با سکوت ظلم ظالم را تایید می‌کنند.

و دور نیستند ظالمان.
و امان نیستیم از ظلمشان.
دیروز کربلا؛
امروز غزه؛
فردا...

ممنونم که به من سرزدی اپ قشنگی بود
موفق باشی
ببخشید که دیر شد

صدر 19 دی 1387 ساعت 18:55 http://khodkar.blogsky.com

سلام!
انعکاس زیبایی است .
از این ملاقات خوشوقتم.
موفق باشی
صدر

شنتیا 19 دی 1387 ساعت 20:23 http://hastamhanooz.blogfa.com

سلام
مرسی از لطف شما
وبلاگ شما هم خیلی جالب بود تبریک می گم
موفق باشید

سلام خوبی؟[گل][قلب]

دفتر عشق به روز شد

منتظر حضور گرمت هستم

موفق باشی[گل][قلب]

شادی 20 دی 1387 ساعت 00:34 http://www.shaiana.blogfa.com

سلام دوست عزیزم وبلاگ فوق العاده ای دارین
مرسی که بهم سرزدی
من شمارو لینک کردم شما هم اگر خواستین لینکم کن
با ارزوی موفقیت برا شما دوست عزیزم

سلام
ممنونم از نظرت،
تو هم وبلاگ جالب داری و امیدوارم موفق بوده باشی.
بای

آمد 20 دی 1387 ساعت 13:14 http://amedth.persianblog.ir

عشق زیبایی سکوت هست

امیر بیگی 20 دی 1387 ساعت 15:04 http://ashkeband.orq.ir

مرسی که به وبلاگم سر زدید دوست عزیز راستش این وبلاگ و من واسه دل خودم ساختم که بتونم حرفامو یه جا بزنم از وبلگت دیدن کردم جالب بود اشالا موفق باشی و به هر آنچه در سر داری برسی با تبادل لینک هم موافقم

به زودی این مکان به موسسه خیریه فعال و آزاد یاس سفید

تقدیم خواهد شد



......................



تا آن روز و آن زمان

پاک و پایدار و سربلند باشید


شما که هستی؟ *

اگر خداوند یاریم کند حتمآ

sababoy 20 دی 1387 ساعت 18:08 http://www.sababoy.blogfa.com

آنطرف تر، خیلی نزدیکتر از شیطان، مهربانی نام تو را بیادم می آورد و دوست داشتن را. یک خدا دارم و یک دنیا امید. سرم را بالا می گیرم و به اینکه عاشم و ترا را از یاد نبرده ام فخر می فروشم.

Over there, really nearer that devil, a kind makes me remember you and loving you, I have a God and a world of hope. I keep my head up and pride that I'm lover and didn't forger you

سلام دوست عزیز
ممنون از نظرات خوبتان
متشکرم....موفق باشید.

سلام
جالب بود
من آپم
سر بزن

سلام ممنون که به وبلاگم سر زدید شما منو با اسم هنر و سرگرمی(سرگرمی-هنر) لینک کنید بعد بگید تا من شما رو با چه اسمی لینک کنم!!!

نعیما 21 دی 1387 ساعت 23:28

سلام عزیزم

خیلی زیبا بود ..از همه مهربونیهات و قلب دریایت ممنون ...تو فرشته زیبای خدایی هستی

دوستت دارم

(¯`•.•´¯)*[گل] (¯`•.•´¯)*[گل]

*[گل] (¯`•.•´¯)*[گل] (¯`•.•´¯)*[گل]


سلاااااااااااااااااااااااام

خوبــــــــــی دوست عزیز


*[گل]*[گل]آپـــــــــــــــــــــــــــم*[گل] *[گل]


منتظر حضور قشنگت میباشم*[گل]


(¯`•.•´¯)*[گل] (¯`•.•´¯)*[گل]

*[گل] (¯`•.•´¯)*[گل] (¯`•.•´¯)*[گل]

بهاران 22 دی 1387 ساعت 13:25 http://chalesh.blogsky.com

سلام...خوبین؟ وای که چه تست خوب و با نمکی بود...ممنون.

مرگبار 22 دی 1387 ساعت 23:24 http://margbar.blogsky.com/

سلام بالاخره تونستم بیام اینجا چند روز هرچی میومدم وبت باز نمیشد
خیلی تست جالبی بود برا من که همش درست دراومد
موفق باشی دوست من

سلام دوست عزیزم

امیدوارم حالتون خوب باشه

ازاینکه به کلبه ی حقیرونم امدی ممنون خیلی خوشحال شدم

وببخش که دیر به دیدنتو امد

تست روانشناسی عال بود

واقعا وب جالبی دارید

راستی با تبادل لینک موافقم من با افتخار وبت رو لینک می کنم

همیشه موافق باشید

roberto 6 بهمن 1387 ساعت 08:34 http://www.tiketike.com

سلام همسایه ی عزیزم خوبی همسایه ی نازنین و دوست داشتنی و مهربونم ؟ خسته نباشی عزیزم الان ساعت 2 نصفه شبه همسایه ی عزیزم مگه شما خواب ندارین همسایه دوست داشتنی آخه چرا جلوی بچه ت رو نمی گیری آخه الان ساعت چنده ؟ چرا بچت انقدر شیطون وشلوغ و نازنین و دوست داشتنیه؟ یادش افتادم نمیذاره من بخوابم الان دلم هواشو کرده واسش ضعف کردم نصفه شبی . همسایه اگه منو شناختی که خییییییییییییییییلی بعیده باید بگم ایییییول اگرم نشناختی میتونی یه سری به وبلاگم بزنی البته با دقت فراوان اگه بازم نتونستی از همسر عزیزت کمک و راهنمایی بگیر ... راستی سلیقه ت واقعا قابل تحسینه در کل میتونه بهترم بشه کار زیاد داره ولی واقعا دستت درد نکنه کلی سرگرم شدم قربونت برم نازنین دوست داشتنی مهربون فعلا بای جیییییگر

سلام.
دوست گلم.خیلی ممنونم از نظر لطفی که داری.تو شانار نیستی؟البته نمیدونم شک دارم.بعدشم اینکه رفتم تو وبلاکت ولی چیزی دستگیرم نشد:)

robrto 7 بهمن 1387 ساعت 06:45

سلام همسایه ی نازنینم خوبی /؟ دیدی گفتم خیییییییییلی بعیده ؟؟؟ولی خیلی نزدیک شدیا... از همسر نازنینت کمک گرفتی / ؟ اگه از وبلاگ قبلیم چیزی دستگیرت نشده میخوای به این وبلاگم یه سر بزن


www.tiketke nadarim.blogsky.com

اگه بازم متوجه نشدی از همسر نازنینت کمک بگیر قربونت برم عشق نازنینم خیییییییییییلی دوستت دارم جیییییییییییگر

سلام دوست خوبم.
این وبلاگ در نت وجود نداشت.حالا یا سر کاریه!یا اینکه اشتباه تایپ کردی.که من امیدوارم سرکاری نباشه.لطفآ خودتو معرفی کن و گر نه حس میکنم شما منو به بازی گرفتی و دیگه جوابتو نمیدم.
در هر حال از اینکه به وبلاگم سر زدی سپاسگزارم.

کوچولو 8 بهمن 1387 ساعت 23:17 http://koochoolooha.blogsky.com

خیلی عالی بود

سلام...خیلی باحال بودن هوشونو خوندم...خوشم اومد.... دوست عزیز آدرس وبلاگتو اشتباه نوشته بودی...یه آ وسطش کمه..... خودم با دست کاریش پیدات کردم...خلاصه خوشحالم که تونستم مطالب جالبتو بخونم...موفق باشی...لینکت میکنم تا باز هم بتونم بیام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد