>>>~ انعکاس آب ~<<<

! هنوز هم نمی دانم هر سال که می گذرد یک سال به عمرم اضافه می شود یا یک سال از عمرم کم می شود

>>>~ انعکاس آب ~<<<

! هنوز هم نمی دانم هر سال که می گذرد یک سال به عمرم اضافه می شود یا یک سال از عمرم کم می شود

فیلم انعکاس آب رو نیاوردین؟

سلام. تصاویر زیبا سازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

بازم امروز  موندم که چی بنویسم.یه چند روزی میشد که سرم شلوغ شده بود!

مهمونیو این حرفاتصاویر زیبا سازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.comما می رفتیم.. اونامی اومدن..دوباره ما میرفتیم.. تصاویر متحرک ، یاهو ، زیباسازی وبلاگ ، بهاربیست             www.bahar-20.comایندفه اون یکیا اومدن تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com  تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com

خلاصه اینکه کلی اینور اونور رفتیم و این هفته که گذشت هفته پر مشغله ای برام بود.                 

مخصوصا سیزدهم...که سالگرد عروسیم هم بود تصاویر زیبا سازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com                                                             

راستی امروز یه سر رفتهتصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com بودم کلوپ نزدیک خونمون ببینم فیلم انعکاس رو آورده یا نه؟ از

طرفیم تو فکر این بودم که  چه پستی برای امشب بذارم... تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com 

در حالی که تو این افکار سیر میکردم خودمو تو کلوپ دیدم.. یه کم شلوغ بود.. 

نگاهی عاقل اندر سفیهتصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com به لیست فیلمهای جدید انداختم و خیلی جدی از آقای فروشنده پرسیدم؟: 

خسته نباشید...فیلم انعکاس آب رو نیاوردین؟تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com  

نظرات 8 + ارسال نظر
مسافر 19 آذر 1387 ساعت 03:15 http://light.blogsky.com

سلام

ممنون از اینکه سر زدید.
تبریک به شما.به امید موفقیت و برآورده شدن کام شما...

در فکر قرار دادن قسمتی جهت لینک ها هستم.
اگر حافظه یاری کنه آدرس شما را قرار خواهم داد.

فهیمه 19 آذر 1387 ساعت 12:51 http://fahimehh.blogsky.com

سلام
سالگرد عروسیتون مبارک
چندمین هست؟
انعکاس کلمه ی
جالبیه ها
عید شما مبارک

سلام.
دهمین!
ممنون .چشمات جالبه!

پرویز 19 آذر 1387 ساعت 14:58

لحظاتی پر ارامش برایت ارمان دارم
عیدت مبارک

>>>~ انعکاس آب ~<<< 19 آذر 1387 ساعت 19:58

مهناز عزیزم سلام...
دوست خوبم ممنونم از انتقادت.سعی میکنم از این به بعد بهتر بنویسم و مطالب مهم تر و بهتری تو وبلاگم بگنجونم.....
به امید دیدار

خشایار 19 آذر 1387 ساعت 21:04 http://dolarmusic.persianblog.ir

منم به شما تبریک میگم
و سالهای بهتری براتون ارزو می کنم ببخشید اگر شوخی هام
یه خورده تند و بی ادبانس ولی در کل از تبادل لینک و ارتباط
با شما خیلی خرسند شدم
ولی حالا جدا نظرتون راجع به عکسم چیه
باید حرکت جالبی باشه نه
منتظر شما هستم
فانوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس¤¤¤¤

دوست گرامی من عکس شما رو ندیدم که بخوام نظری بدم و برام مهم هم نیست.
موفق باشید.
ما برای وصل کردن آمدیم.....

به این می گن غرق شدن وبلاگی!
با این شور و هیجان و انگیزه ای که شروع کرده امید زیادی برای موفقیت تو این زمینه دارم اما یادت باشه خانومی
آهسته و پیوسته مثل لاک پشت بری بهتر و هدفمندتر حرکت خواهی کرد تا با استارتی آتشین و خرگوشی و عاقبت خستگی و نا امیدی و شکست!

پس برو آهسته و پیوسته...

سلام دوست عزیزم.
ممنون از نظرات سازندت.
چشم سعی میکنم اهسته و پیوسته قدم بردارم .
باز هم بیا...

خاله نقلی 30 آذر 1387 ساعت 16:31

ای قربونت اندر سفیه تو برم الهی کسی که تو رو ندیده باشه نمی دونه من چی می گم عاشقتم و از صمیم قلب دهمین سالگرد مزدوجه راتبریک عرض می نمایم.

[ بدون نام ] 27 دی 1390 ساعت 15:10

ای ننه فدات شم دوباره اومدم یه نگاه به وبلاگت کردم هی دارم ضعف می کنم ای دورت بگردم ای ای ای قربون اون دویدنت برم
شکسمالگصقهخ۵غا فع
دوباره ضعف کردم

قربونت برم من عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد