>>>~ انعکاس آب ~<<<

! هنوز هم نمی دانم هر سال که می گذرد یک سال به عمرم اضافه می شود یا یک سال از عمرم کم می شود

>>>~ انعکاس آب ~<<<

! هنوز هم نمی دانم هر سال که می گذرد یک سال به عمرم اضافه می شود یا یک سال از عمرم کم می شود

اختلافات شاهرخ خان و همسرش

امروز در حال سرچ در گوگل  بودم که اتفاقی به این مطلب برخورد کردم....   

آیا اختلافات شاهرخ خان و همسرش به جدایی می انجامد؟  

کلی تعجب کردم !!! اینا که کلی با هم رابطه عشقولانه داشتند پس چی شد یه دفه؟؟؟!!!

ایراسان- اخیرا در مطبوعات هند شایعه شده است که چند کارگردان مشهور و بزرگ به گوری، همسر شاهرخ خان پیشنهاد بازی در فیلمی را داده اند که باعث ناراحتی و البته عصبانی شدن شاهرخ خان شده است تا آنجا که قصد دارد از گوری جدا شود 


به گزارش irasun.com شاهرخ خان طی مصاحبه ای این خبر را به شدت تکذیب کرد و آن را زاییده تصورات مطبوعات دانست و تاکید کرد که این خبر شایعه ای بیش نیست. در ضمن وی در اظهاراتش گفته چنین پیشنهادی وجود ندارد و اگر هم چنین پیشنهادی مطرح شود به خود گوری مربوط است و اوست که باید تصمیم بگیرد که بپذیرد یا نه.

امیدوارم شایعه باشه ... از دست این  هنر پیشه ها
نظرات 3 + ارسال نظر
خاله نقلی 17 آذر 1387 ساعت 17:05

من خاله نقلی ام امان از دست این هندی بازیها نگو که دلم خونه مادر یه روزی یه بنده خدایی اومد تا ماهواره ای که با هزار قرض و قوله از مش رجب بقال خریداری کرده بودم رو نصب کنه بماند که چند وقتی ماهواره خاموش رو جلومون گذاشته و حسرت نگاش میکردیم تا خوابمون ببره و بلا خره هفت شبانه روز به تیرو طایفه شام دادیم تا روز موعود فرا رسید و ماهواره نصب شد ولی ...
الان دقیقا یک هفته است که من دارم ماهواره نگاه میکنم هی شاخرخان یا شارخ خان از این ور میره اون ور و از اون ور میره این ور باور بفرمایید گردنم دیگر درد میکنه

حسن 15 خرداد 1388 ساعت 07:06

به نظر من این عکسا واسه فردات هیچ سودی نداره

[ بدون نام ] 27 دی 1390 ساعت 15:06

سلام نفس ای قربونت برم ای دورت بگردم ای فدات بشم با این عکسی که آخرش گذاشتی عین خودته ای سینمباتسهمئکالسهمکال رم ثقفت
ضعف کردم این خط رو نوشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد