>>>~ انعکاس آب ~<<<

! هنوز هم نمی دانم هر سال که می گذرد یک سال به عمرم اضافه می شود یا یک سال از عمرم کم می شود

>>>~ انعکاس آب ~<<<

! هنوز هم نمی دانم هر سال که می گذرد یک سال به عمرم اضافه می شود یا یک سال از عمرم کم می شود

امام علی (ع) می فرماید

لا تَقسِروا اَولادَکُم عَلى آدابکُم ، فَاِنَّهُم مَخلوقونَ لِزَمان غَیر زَمانِکُم.  

 

 آداب و رسوم خود را به فرزندانتان تحمیل نکنید، زیرا آنان براى  

 

زمانى  غیر از زمان شما آفریده شده ‏اند.
 

شرح ابن ابى الحدید ، ج20، ح102

نظرات 29 + ارسال نظر
ارش 3 اسفند 1387 ساعت 18:53 http://lovegod110.blogsky.com

سلام
سعی نکنیم از حقیقت دین فرار کنیم.سالها تحقیق من رو هم نمیتونید زیر سوال ببرید.طبق حدیثی که خود پیلمبر نقل کردن به ۷۲فرقه تقسیم میشن مسلمونا که فقط یک فرقه به بهشت میره و الباقی جهنمی هستند.من کاملا مخالف توهین و دشنام به اهل سنت هستم و اینکه ۳خلیفه بودن که اسلام رو به بیراهه کشوندن و موجب شدن امام حسین ع اون وقایع براشون اتفاق بیفته.و ۱۰۰۰۰ مورد شبیه اون که باعثش سنی ها بودن.من سالها تحقیق کردم و با علم میگم که شیعه حقه ولی هیچ شیعه ای حق توهین نداره به دیگری.حدیث داریم که توهین به اهل بیت محاربه با خدا و کفر محسوب میشه و اگر علمای شیعه میگن اهل تسنن برادر دینی ماست به خاطر مسائل سیاسی وگرنه ائمه بار ها گفتن که اینان کافرن.اقای دانشمند هم نباید توهین میکرد ولی ۱۰۰۰ تا کلیپ و فیلم دیدم که چه توهینهایی به اهل بیت و شیعیان داره میشه .در ضمن حرفهایی که در مورد عمر میزنه و.... تماما در کتب تاریخ اسلام هست و سندیت داره .در مورد حرامزاده بودن هم خود اقای دانشمند میگه که خود پیامبر گفنه در طواف اگر......
سعی کنید کتب علمی اهل تسنن و شیعه رو بخونید تا حقیقت براتون اشکار بشه

پس از نظر شما هر کس که مسلمون نیست جاش وسط جهنمه؟(طبق حدیثی که خود پیلمبر نقل کردن به ۷۲فرقه تقسیم میشن مسلمونا که فقط یک فرقه به بهشت میره و الباقی جهنمی هستند)
و یا هر کس که مکه رفت و اون نماز نساء رو نخوند بچش حرومزاده میشه؟
پس اگه اینطوره میشه گفت بیشتر از نصف انسانهای روی کره زمین راهی جهنم میشن دیگه.چون بیشتر مسلمانان جهان سنی هسنتد
پس میشه گفت به همون ندازه هم حرومزاده در دنیا هست !
دوست خوب من ! من این حرفها و این سخنان رو قبول ندارم.سخنان پیامبر اسلام مربوط به همون دوره است . دوست ندارم با خوندن کتابهای تحریف شده ذهن خودم رو مشغول کنم.
در ضمن مگه زمانی که محمد (ص) این سخنان رو بر زبان جاری میساختند شما خودتون اونجا حضور داشتید؟!
به نظر من این کتب همگی تحریف شده اند و توسط یک سری تند رو نگاشته شده.
به نظر شما پیامبر اکرم سنی بوده اند یا شیعه؟!
یا حضرت علی؟!سنی بودند یا شیعه؟! در حالی که میگن شیَعه جعفری!!!
(در ضمن حرفهایی که در مورد عمر میزنه و.... تماما در کتب تاریخ اسلام هست و سندیت داره .در مورد حرامزاده بودن هم خود اقای دانشمند میگه که خود پیامبر گفنه در طواف اگر......)
واقعا متاسفم برای این آقا که اینقدر کوته فکرند و از خداوند براشون طلب بخشش میکنم.وباز هم میگم هیچ کدوم از حرفهای بی پایه و اساسشون رو هم قبول ندارم.
خداوند به انسان عقل و شعور داده و این بهترین و مهمترین پامبر درونی ما انسانهاست.
من متاسفم برای نیوتون ها و یا ادیسون ها و امثال اینها و برای اهل تسننی که کارهای مفید برای مردمانشان انجام دادند و هم اینک در آتش جهنم میسوزند!
خیلی جالبه که ما شاهد شنیدن صدای اذان گویان و قاریان قرآنی هستیم که به قول اون آقای دانشمند حرام زاده اند.(چون سنی هستند)
تو رو خدا ول کنید این خرافات رو.یه کم فکر کنید.حرف برای گفتن زیاد دارم دوست گرامی ولی بیخیال این بحث ها.
همیشه در طول تاریخ کسانی که حرف حق زدند کافرشمرده شدندو کافرین کسانی بودند که دم از مذهب زدند .
امام حسین هم به همین خاطر شهید شدند و لی ما فقط چسبیدیم به لبهای تشنه ایشون و یادمون رفته که او هدفش از شهادت چی بود...
در تمامی طول تاریخ ادیان ومذاهب سو ء استفاده از مردم میکردند و کسانی چون نوح ،ابراهیم ،موسی ،عیسی و محمد جزء کافران بودند...(اسغفرالله)
من نمیخوام سالها تحقیقات شما رو زیر سوال ببرم.مال این حرفها نیستم.
فقط اینو میخوام بگم که من! سعی میکنم مثل یک انسان زندگی کنم.هر کسی که مذهب و دین کس دیگه رو به تمسخر بگیره و یا رد کنه،شخص دیگه ای دین اون رو به تمسخر میگیره و رد میکنه.خدای من یکیست و همه ادیان همگی بر یک خدا توافق دارند و آن هم الله،رب،خدا،اهورامزدا،یهوه،و هر اسمی دیگر که شما میخواین روش بذارید و هر کس وجود خدا رو قبول داشته باشه و به دستور او عمل کنه (حالا میخواد وابسته به هر فرقه ای باشه) به بهشت میره و بس!
امیدوارم در پناه ایزد منان سلامت و موفق باشی.
باز هم به من سر بزن.

محمد 4 اسفند 1387 ساعت 12:27 http://www.iransport.blogsky.com

سلام خسته نباشید. وافعا همینطوره.ولی افسوس که خیلیها تو این دوره زمونه به جای دیگران تصمیم میگیرند.راستی چه خبر به منم سر بزن.مرسی

چکاد 4 اسفند 1387 ساعت 12:57 http://beadad.blogfa.com

سلام بر شما دوست عزیزم از شما بابت احساس همدردیتون خیلی سپاسگذارم ببخشید که دیر خدمتتون رسیدم باز هم به چکاد بیایید خوشحالم می کنید

آرش 4 اسفند 1387 ساعت 23:26 http://lovegod110.blogsky.com

سلام
اینکه عصمت و احادیث پیامبر رو زیر سوال میبرید برام جالبه.ایا به قران اعتقاد دارید که غیر قابل تحریف هست یا نه؟اگر ندارید این لینک من رو ببینید حتما
http://lovegod110.blogsky.com/1387/09/08/post-1/
وقتی در قران خداوند میفرمایند که هر سخنی که از پیامبر میشنوید حق هست و.... یعنی احادیثی که تواتر دارند یعنی اصحاب و امامان تصدیق کردن اونا رو مثل ایه قران هست پس دیگه این حرف رو نزنید.نمیخوام وارد علوم دینی بشم و......
وقتی علی ع کودک بودن پیامبر مکررا کلمه شیعه و ولایت علی ع رو گفت پس پیامبر سنی نبوده.

در جای دیگر قرآن هم میخونیم که ما انسانها برادران دینی هستیم.
خداوند همه را یکسان آفریده و تقوا ایمان و عمل صالح است که ما رو به بهشت میبره نه مسلمون بودن اون هم از نوع شیعه.
در ضمن معنی کلمه شیع یعنی پیرو . ممکن بوده حضرت محمد این حرف رو زده باشند . دلیل نمیشه که علی ع شیعه باشند.حضرت محمد منظورشون این بوده که علی پیروانی خواهد داشت و این قضیه ربطی به شیَعه بودن نداره.در هیچ جای قرآن هم نیمده که شیعه ها بر تمامی مذاهب برتری دارند و یا سنی ها حروم زاده اند.

1ـ آیا میدانید در قرآن 12 بار اسم حضرت مهدی (عج) آمده؟
2ـ آیا میدانید کلمه مردم و پیامبر هر کدام۵0 بار در قرآن ذکر شده؟
3ـ آیا میدانید کلمه دنیا و آخرت هر کدام 115 بار در قرآن آمده؟
4ـ آیا میدانید کلمه ملائک و شیطان هر کدام 88 بار در قرآن آمده؟
5ـ آیا میدانید کلمه امام و ماههای سال هر کدام 12 بار در قرآن ذکر شده؟
6ـ آیا میدانید کلمه مرد و زن هر کدام 24 بار در قرآن آمده؟
7ـ آیا میدانید کلمه روز 365 بار در قرآن ذکر شده؟
8ـ آیا میدانید نماز 5 بار در قرآن آمده است؟
9ـ آیا میدانید کلمه دریا 32 بار و زمین 13 بار در قرآن آمده؟
به این فرمول دقت کنید 45= 13+ 32  زمین + آب
111111/71 = %100 ×  (45 آب)
111111/28 = %100 ×  (45 آب)
اول اینکه من نمیخوام تقدس کتاب قران رو رد کنم و به اون اتقاد دارم.ولی احتمال تحریف شدن این کتاب هم وجود داره چون بعضی جاها جملات ضد و نقیض هست.
منظور از امام کدام امام هست؟
اگر اسم زن و مرد با هم و ۲۴ بار اومده پس چرا زنها همیشه نصف مرد ها به حساب میان و چرا قرآن مردان رو به هوس بازی(صیغه کردن)دعوت میکنه در حالی که زنان هیچ حق و حقوق مساوی با مردان ندارند.
آیه ای که اسم حضرت مهدی در آن اومده بود رو برام بنویس.

ارش 5 اسفند 1387 ساعت 11:26 http://lovegod110.blogsky.com

سلام
لطف کن و دیگه به وبلاگ من نیا.همش حرفهای بی علم میزنی.اگه ایات قران رو تک به تک بخوای معنی کنی چون علم قرانی نداری به ضد و نقیض بر میخوری.من اندازه موهای سرت کتاب اسلامی و تاریخی خوندم و میدونم که چی درسته و چی غلط.
قدم اول خودشناسی اگاهی عزیز من.وقتی اسم و دعای ۵ تن اهل بیت توی کشتی نوح که نوشته شده و پیدا شده دیگه دلیل از این واضح تر چی میخوای؟نکنه الانم میگی چرته و.....اینو که دیگه خارجیا پیداش کردن.چرا اسم خلفا اون وسط نبوده؟هان؟
برو خودت تحقیق کن تو قران من دیگه هیچ سندی رو بهت نمیگم برو قران رو بخون اسم حضرت مهدی عج رو پیدا میکنی
دیگه باهات حرفی ندارم

برای من مهم نیست که تو تاریخ کی چیکار کرده کی نکره شما میگی قمه زنی مستحبه من میگم یه عمل وحشیانه است.
شما میگی سنی ها حروم زاده اند من میگم اینو قبول ندارم.اگه به این باشه بیشتر از نصف مسلمونها حرومزاده اند (حتی ما ها که به مکه نرفته ایم)
حرف کلی من اینه که دین ما بر هیچ دین دیگه ای برتری نداره.و اگر داشته باشه با کوبیدن اون بر سر غیر هم کیشانمون نمیتونیم اونا رو هدایت کنیم.در ضمن جواب من رو هم ندادید که خدا در کجا قرآن اسم شعیه رو آورده که بگه بر سنی یا هر دین دیگه ای برتری داره؟
من حرفم اینه که ما باید به جامعه انسانیت احترام بذاریم و انسانهای خوب رو محترم بدونیم حتی بهاییان یا ....

حامد 5 اسفند 1387 ساعت 14:59 http://lovingcity.blogsky.com

کل ما حکم به العقل حکم به الشرع و کل ما حکم به الشرع حکم به العقل

حامد 5 اسفند 1387 ساعت 15:11 http://lovingcity.blogsky.com

سلام
خسته وقتتون به خیر
هر دو وبلاگتون لینک شد
موفق باشید

نانا 5 اسفند 1387 ساعت 16:52 http://nana2.persianblog.ir

اوکی
مسلمون نیستی درسته؟

چرا عزیزم مسلمونم ولی نه مسلمون خرافی مسلمونی که خدا قبول داره ....نه خرافه پرستی رو عزیزم!

خیزران 5 اسفند 1387 ساعت 18:02 http://kheyzaran.blogsky.com

نقل گفتاربزرگان ویادگیری آنها به ما کمک میکند تا زندگی را بهتر بشناسین
با احترام

محمد 5 اسفند 1387 ساعت 20:16 http://www.iransport.blogsky.com

سلام خسته نباشی.مطمئن باش با علاقه مطالب وبلاگتو میخونم. میخوای از این به بعد تحلیل کنم برات عزیز!!! مرسی که همیشه به من سر میزنی.

امیر 5 اسفند 1387 ساعت 22:45 http://soshians.blogsky.com/

کامنتا از پستا طولنی تر بود!
نفهمیدم کلا چرا بحث دینی شده ولی نظر خودم اینه که تمام رسومی که گذشتگان این مرز و بوم داشته اند خوب بوده ولی باید از نسخ تحریف شده اش جدا بشوند و به روز شوند تا قابل استفاده برای امروز باشند.

کاملا موافقم حرف منم اینه!همین و بس!

عب 6 اسفند 1387 ساعت 03:06 http://301040.blogsky.com

سلام.
با این پست آخر موافق نیستم. کلی اما و اگر داره. به همین سادگی نیست. ولی به طور کلی از وبلاگتون راضیم. ممنون

Admin 6 اسفند 1387 ساعت 03:55 http://www.taranesh.blogsky.com

با سلام خدمت شما دوست گرامی
با تشکر از شما دوست عزیز جهت نظر خود به سایت ترانه سرا
به امید دیدار مجدد شما در ترانه سرا
مدیریت سایت

sanam 6 اسفند 1387 ساعت 16:20 http://live-forever.blogsky.com/

سلام ممنون که بهم سر زدی متن زیبایی نوشته بودی ببخش من تو وبلاگم مجبورم با انگلیسی بنویسم و تایید کنم

نانا 6 اسفند 1387 ساعت 18:05 http://nana2.persianblog.ir

از اونجایی که داشتم نظر میدادم که چشمم به جواب تو به کامنت یکی از دوستات افتاد که نوشته بودی چرا احتمال تحریف قران رو ندادین؟!!!
همین و شایدم چون من...

سلام دوست گلم خوبی؟
دفتر عشق به روز شد
منتظر حضور سبزت در دفتر عشق هستم
برقرار باشی و سبز[قلب][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
چه کسی فهمید درد دلم را در آن شب بارانی!
چه کسی دید اشکهای مرا در زیر قطره های باران!
چه کسی شنید صدای ناله دلم را ، چه کسی حس کرد سردی دستهایم را!
هیچکس نبود در آنجا ، من بودم و یک دل تنها !
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

میلاد 6 اسفند 1387 ساعت 23:52 http://miladfarhadi.blogsky.com

سلام.از اینکه سر زدی ممنون.وبلاگت حرف نداره.بیا همدیگه رو لینک کنیم.اگه خواستی منو با نام شعرهای عاشقانه لینک کن و بهم خبر بده تا با هر اسمی خواستی لینکت کنم.
آغاز یک دوستی

reza 6 اسفند 1387 ساعت 23:56

جالب بود استفاده کردیم مرسی عزیز

www.best2008.blogsky.com

TM2 7 اسفند 1387 ساعت 11:23 http://WWW.T-M2.BLOGFA.COM

سلام دوست عزیز
اره سلام انگار همین دیروز بود که به هم سر می زدیم و با هم اشنا شدیم
همین دیروز بود که به هم دیگه خبر اپ شدن و می دادیم و با اشتیاق می امدیم تا از مطالب و پست های هم دیگر استفاده کنیم
چه زود گذشت خیلی زود گذشت
هیچ وقت از لحظه ی خداحافظی خوشم نمی امد اما چه کنم که تقدیر اینه باید بروم
من دارم از پیش شما عزیز و از جمع دوستان می روم
به یه سری دلایلی می خواهم تا یک ماه دیگه وبلاگم را حذف کنم نمی خواهم اثری دیگه بگذارم
دیگه نمی تونم ادامه بدم ان هم فقط به خاطر یه کسی
دیگه بیشتر از این وقتت را نمی گیرم فقط امدم بگم حلال کن اگر تا حالا ناراحتت کردم و مزاحمت بودم
می خواهم وبلاگم را حذف کنم
همینه دیگه دنیا همینه یک روز من یک روز یکی دیگه
یک روز بر سر جوی و روزی بر سر کوه همه باید برویم
اما این را بدون من همیشه میام به وبلاگت سر بزنم واست نظر می گذارم اما دیگه نام و نشان و وبلاگی ندارم
ادرس ایمیل من اینه اگر خواستی بهم چیزی بگی واسم بفرست tanhatarinmarg88@yahoo.com
توی این چند مدت خیلی از حرف هات استفاده کردم
امید وارم همیشه موفق و سر بلند و لبی خندان داشته باشی
خوش باشی . محمد T-M2

عزیز مهربان...ممنونم از محبت و حضورت...یه کم درگیر بودم...خوندم همه مطالبتو و لذت بردم...با "فصل تازه" به روز شدم...اگه آلبوم جدید احسان خواجه امیری رو شنیدین یا نشنیدین قصه ی ترانه ی "شیرین" شاید براتون قشنگ باشه...منتظرتونم...

پیمان 7 اسفند 1387 ساعت 13:39 http://www.photobandar.blogsky.com/

سلام..ممنون که از فتو بلاگم دیدن کردید.تو تایپ کردن دقت بیشتری بکنید..(ع ) کلمه عکس رو ننوشته بودید..لطفا دوباره نظر بدید..یه عنوان هم به سلیقه خودتون بنویسید

ارش 7 اسفند 1387 ساعت 16:25 http://lovegod110.blogsky.com

سلام
دوست عزیز چرا بد برداشت کردی و...
منظور اصلی از حرام زاده شدن سنیهایی که سر طواف......... رو حذف کردن بی اجازه اینه که اگه در حج اینکارو کنن و بعد نزدیکی کنن با همسرشون به هم حرام هستند.این حرف پیامبر ص هست و نه من و ....
وقتی زن و شوهر به هم حروم میشن یعنی اگر بچه دار بشن اون بچه حرامزاده شرعی هست نه جنسی متوجه شدید؟
گفتید من از فلان ایت الله و... و فتواهای اونا همش حرف میزنم.عزیز من من از احادیث و کتب اهل تسنن مدرک گذاشتم انگار تمام وبلاگ رو درست نخوندین.اگر هم از ایت اللهی سخنی گذاشتم مطمئن باش سخنانشان بر پایه قران و احادیث بوده.من با قمه زمنی مشکلی ندارم اگر صحیح باشه نه با بچه ۲ساله.
در مورد شعری که از مولانا گفتی هم باید بهت بگه که این روایتی که مولانا میگه در مورد قصه اون شبان کذب هست و در هیچ کتابی موجود نیست.اگر ۱۲۴۰۰۰ پیامبر کشته شدن که فقط برای وصل کردن بوده داری علم و اراده الهی رو هم زیر سوال میبری.اگر فقط وصل مهم بود علی و حسین س اونجوری عذاب نمیکشیدن.این حرفا مال انسانهای پست مدرنیسم مذهبی هست نه عالم مذهبی.تو دوست داری فقط بگی خدا و احترام به امامان و....و اصل مکتب اسلام هیچ.اسلام میگه جزء جزء زندگیتو فصل کن تا به وصل برسی.مولانا هم نظر شخصی خودشو توی یه داستان ساختگی اونجوری میگه.همین وصل بدون فصل بود که خلفا اسلام رو به گند کشیدن.چرا عمر و اهل تسنن ایه قران رو زیر پا گذاشتن؟اگه میگی با اهل سنت زندگی کردی منم کردم تازه با علماشون و اینو بدون جلوی شیعه خوب ظاهر میشن ولی پشتشون مارو کافر میدونن.چرا اهل سنت حرام میدونن ازدواج با شیعه رو؟مگه ایه قران نیست؟چرا بدعت توی دین گذاشتن؟چرا به عایشه که جزو خوارج شد میگن ام المومنین؟چرا حضرت فاطمه رو شهید کردن و شمشیر روی علی کشیدن؟اتش زدن خونه اهل بیت و غصب فدک و ....کار کیا بود؟
عوام الناس که شما باشید میگید مگه تو اونجا بودی؟منم میگم توی کتب خود اهل سنت اینها هست و ثبت شده در تاریخ.اگر گفتم به وبلاگم نیا دلیلش این بود که علم به دین و قران نداری و حرفای خاله زنکی میزنی.چند سال به خودت زحمت بده و برو تحقیق کن
رو راست بگم من هیچ مکتبی رو به جز تشیع واقعی قبول ندارم چون دیدم که اون دتیا فقط شیعیان واقعی به بهشت میرن.ما بقی همه سر در گم و جهنمین مخصوصا فرقه های اسلامی.اینم بگم خیلی از علمای شیعه که نون به نرخ روز خور شدنم از اون وهابیا بدترن.اونایی که میگن زیارت عاشورا جعلی . از وهابیا طرفداری میکنن و ...اونهایی که جای اینکه فلسفه حجاب رو جا بندازن با کتک وادار میکنن ملت رو
لا اکراه فی الدین رو قبول ندارن فکر میکنن از دماق فیل افتادن و معصومن و هر غلطی میخوان میکنن
زمان حضرت کوروش سلام الله اسلام نبود ولی انسانیت و مردم پرستی بود.اسلام واقعی کسی رو زور به انجام کاری نمیکنه چون انقدر غنی و علمی هست که همه شیفتش بشن ولی بعضی اقایون ما حوصله توضیح و ارشاد صحصح رو ندارن و میگن بزنید تو سرشون.
شرمنده زیاد حرف زدم دلم به خدا گرفته.ببین افا امام زمان چی داره میکشه از دست اینا
یا حق

نانا 7 اسفند 1387 ساعت 18:09 http://nana2.persianblog.ir

شاید چون من مقید نیستم به اسلام به قران و به خیلی چیزا
شاید چون خیلی وقته یادم رفته اصلا دینی دارم یا نه...
شاید چون شکست خوردم توی عشق
توی زندگیم
همه ی این شایدا دست به دست هم دادن تا من فراموش کنم که اسلام چیه؟ که مهدی کیه؟!!!


نمی دونم افکارم زیاد توازن نداره بخواهم بحرفم خیلی پریشونم

یارپیز 8 اسفند 1387 ساعت 01:14 http://yarpiz.ir

سلام ، چند تا از پست ها رو خوندم.
کار ما نیست شناسائی راز گل سرخ ..
همه ایران عالمند و همه سیاستمدار و همگی فیلسوف.
پس چه نیازی به آموختن داریم.
ممنون از حضورتان.
ساغولاسیز.

علی 8 اسفند 1387 ساعت 12:36 http://tir.dom.ir

حضرت علی تنها کسی بود که نوجوونا رو درک می کرد!

غزل 10 اسفند 1387 ساعت 07:56 http://www.ghazalashegh.blogfa.com



(¯`•.•´¯)*[گل] (¯`•.•´¯)*[گل]

*[گل] (¯`•.•´¯)*[گل] (¯`•.•´¯)*[گل]


سلاااااااااااااااااااااااام

خوبــــــــــی دوست عزیز


*[گل]*[گل]آپـــــــــــــــــــــــــــم*[گل] *[گل]


منتظر حضور قشنگت میباشم*[گل]


(¯`•.•´¯)*[گل] (¯`•.•´¯)*[گل]

*[گل] (¯`•.•´¯)*[گل] (¯`•.•´¯)*[گل]


شیرین 10 اسفند 1387 ساعت 17:38 http://tanhaeehayam.blogsky.com

من فراموش شدم ؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا خبرم نمی کنی که آپی ؟
من آپم عزیزم دوست داشتی بیا تحمیلی در کار نیست فقط خواستم بهت سر بزنم ببینم کجایی پیدات نیست

سلام.
قالب جدید مبارک خوشگله.
حدیث بسیار زیبایی بود مخصوصا برای من که ارادت خاصی هم به مولای متقیان حضرت علی علیه السلام دارم.
فعلا تازه برگشتم نت و کلی گردگیری دارم بعد که سرم خلوت تر شد بیشتر بهت سر می زنم.
توام بیا پیش ما.
راستی هر دو تا وبلاگهام به روزن.
راستی تو این یکی دو روی که برگشتم نت بازدید وبلاگم دوبرابر شده! به این می گن بازگشت پیروزمندانه.

آذین 11 اسفند 1387 ساعت 11:52 http://www.azingraphic.blogfa.com

قربونش برم س چرا کسی به حرفش گوش نمی ده ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد