>>>~ انعکاس آب ~<<<

! هنوز هم نمی دانم هر سال که می گذرد یک سال به عمرم اضافه می شود یا یک سال از عمرم کم می شود

>>>~ انعکاس آب ~<<<

! هنوز هم نمی دانم هر سال که می گذرد یک سال به عمرم اضافه می شود یا یک سال از عمرم کم می شود

کرگردن ها هم عاشق می شوند

                        

     

 

کرگردن گفت : نه امکانه ندارد ، کرگدن ها نمی توانند با کسی دوست شوند.

 

دم جنبانک گفت : اما پشت تو می خارد ، لای چینهای پوستت پر از حشره های ریز است یکی  

 

باید پشت تو را بخاراند . یکی باید حشره های تو رو بردارد .

 

کرگدن گفت :اما من نمی توانم با کسی دوست شوم پوست من خیلی کلفت است همه به من  

 

می گویند پوست کلفت ...

 

دم جنبانک گفت : اما دوست عزیز دوست داشتن به قلب مربوط میشود نه ، به پوست.

 

کرگدن گفت : من که قلب ندارم من فقط پوست دارم .

 

دم جنبانک گفت : این امکان ندارد همه قلب دارند .

 

کرگدن گفت : کو ، کجاست ؟ من که قلب خودم را نمی بینم .

 

 ....برید به ادامه مطلب.....

 

 

دم جنبانک گفت : خوب چون از قلبت استفاده نمی کنی قلبت را نمی بینی ، ولی من مطمئنم  

 

که زیر این پوست کلفت یه قلب نازک داری .

 

کرگدن گفت : نه من قلب نازک ندارم ، من حتما یه قلب کلفت دارم .

 

دم جنبانک گفت : نه تو حتما یه قلب نازک داری چون بجای اینکه دم جنبانک را بترسانی بجای  

 

اینکه لگدش کنی بجای اینکه دهن گشاد و گنده ات را باز کنی و آن را بخوری داری با آن حرف میزنی .

 

کرگدن گفت : خوب این یعنی چی ؟

 

دم جنبانک گفت : وقتی یه کرگدن پوست کلفت یک قلب نازک دارد یعنی چی ؟ یعنی اینکه می  

 

تواند دوست داشته باشد یعنی می تواند عاشق شود .

 

کرگدن گفت : اینها که میگی یعنی چی؟

 

دم جنبانک گفت : یعنی .... بزار روی پوست کلفت و قشنگت بنشینم ..... بگذار...

 

کرگدن چیزی نگفت یعنی داشت دنبال یه جمله مناسب می گشت . فکر کرد بهتر است همان  

 

جمله اولش را بگوید .

 

اما دم جنبانک پشت کرگدن نشسته بود و داشت پشتت را می خاراند . داشت حشره های ریز  

 

لای چین پوستش را بر می داشت .

 

کرگدن احساس کرد چقدر خوشش می آید ... اما نمی دانست از چی خوشش می آید !

 

*کرگدن گفت : اسم این دوست داشتن است ؟ اسم اینکه من دلم می خواهد تو روی پشت من  

 

بمانی و مزاحم های کوچولوی پشتم را بخوری ؟

 

دم جنبانک گفت : نه اسم این نیاز است من دارم به تو کمک می کنم و تو از اینکه نیازت بر طرف  

 

می شود احساس خوبی داری یعنی احساس رضایت میکنی اما دوست داشتن از این مهمتر  

 

است *

 

کرگدن نفهمید که دم جنبانک چه می گوید .

 

روزها گذشت روزها ، هفته ها ، و ماه ها و دم جنبانک هر روز می آمد و پشت کرگدن می  

 

 

نشست هر روز پشتش را می خاراند و حشره های کوچک و مزاحم را از لای پوستش کلفتش بر  

 

می داشت و کرگدن هر روز احساس خوبی داشت .

 

یک روز کرگدن به دم جنبانک گفت :به نظر تو این موضوع که کرگدنی از اینکه دم  

 

جنبانکی  پشتش را می خاراند و حشره های مزاحمش را می خورد احساس خوبی  

 

دارد برای  یک کرگدن کافی است ؟

 

دم جنبانک گفت : نه کافی نیست .

 

کرگدن گفت : درست است کافی نیست . چون من حس میکنم چیزهای دیگری هم  

 

دوست دارم  راستش من بیشتر دوست دارم تو را تماشا کنم ....

 

دم جنبانک چرخی زد و پرواز کرد چرخی زد و آواز خواند جلوی چشمهای کرگدن ،  

 

 کرگدن تماشا  کرد و تماشا کرد و تماشا کرد ...... اما سیر نشد .

 

کرگدن می خواست همین طورتماشاکند .  کرگدنخودش  فکر  کرد این صحنه قشنگترین 

 

صحنه دنیاست و این دم جنبانک قشنگترین دم جنبانک دنیا و او خوشبخترین  

 

کرگدن توی دنیا .  

 

وقتی که کرگدن به اینجا رسید احساس کرد که یک چیز نازک از چشمش افتاد !

 

کرگدن ترسید و گفت : دم جنبانک ، دم جنبانک عزیزم من قلبم را دیدم همان قلب نازکم  

 

را که می گفتی ! اما قلبم از چشمم افتاد حالا چه کنم ؟

 

دم جنبانک برگشت و اشک های کرگدن را دید . آمد و روی سر او نشست و گفت :  

 

غصه نخور دوست عزیز ، تو یک عالم از این قلبهای نازک داری .

 

کرگدن گفت : راستی اینکه کرگدن دوست دارد دم جنبانکی را تماشا کند و ، وقتی  

 

تماشایش میکند قلبش از چشمش می افتد یعنی چی ؟

 

دم جنبانک چرخی زد و گفت : یعنی اینکه کرگردن ها هم عاشق می شوند !

 

 کرگدن گفت عاشق یعنی چی ؟

 

دم جنبانک گفت : یعنی کسی که قلبش از چشمهایش می چکند .

 

کرگدن باز هم منظور دم جنبانک را نفهمید ، اما دوست داشت دم جنبانک باز حرف بزند   

 

باز پرواز کند ، و باز او تماشایش کند و باز قلبش از چشمهایش بیفتند .

 

کرگدن فکر کرد اگر قلبش همین طور از چشمهایش بریزد یک روز حتما قلبش تمام می  

 

شود .

 

آن وقت لبخند زد و با خودش گفت : من که اصلا قلب نداشتم حالا که دم جنبانک به من  

 

قلب داد  چه عیبی دارد ؟ بگذار تمام قلبم را برای او از چشمهایم بریزم !

نظرات 27 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز خوبی؟[قلب][گل]
دفتر عشق به روز شد
منتظر حضور گرم شما هستم
شاد باشی[قلب][گل]
[قلب][گل]
واژه ای آشنا اما بیگانه با قلبها!
واژه ای گریان ، دلتنگی درد آن!
بی اختیار ، گمشده در خزان سال!
غم است و هنگام آمدن ،شب است و هنگام باریدن !
[قلب][گل]

محمدامین 2 اسفند 1387 ساعت 16:03 http://mohamadamin2.blogfa.com

دیدنم به او که نبود ولی حس بودنش بر من شوق زیستن داد دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را به میهمانی گلهای باغ می آورد و گیسوان بلندش را به باد می داد و دست های سپیدش را به آب می بخشید و شعر های خوشی چون پرنده ها می خواند

آمیکا 2 اسفند 1387 ساعت 17:11 http://amica.blogsky.com

سلام.مطالبت را دنبال می کنم.خیلی جالبه.من هم به روزم.راستی اگه لینک آمیکا آدرس وبلاگ من هست،اشتباه آدرس دادی خانومی..با تشکر

رامین 2 اسفند 1387 ساعت 18:37 http://wow.zum.ir/

سلام
از حضور گرمتون ممنون
بازم سر بزنید
به امید دیدار
آپتونم خیلی زیبا بود

الهام 2 اسفند 1387 ساعت 20:05 http://shamevojood.blogsky.com/#

سلام
مرسی که به من سری زدین خوشحال شدم .
داستانی هم که نوشتین خیلی جالب بود.
موفق باشید.

محمد 2 اسفند 1387 ساعت 20:09 http://http://iransport.blogsky.com

سلام معذرت میخوام یه هفته ایران نبودم امروز اومدم.مثل همیشه عالی بود لذت بردم.

مرسی کامنت گذاشتی ، واقعا درسته ، در مورد این پستت من می تونم بگم که واقعا درسته آدمها تا وقتی عاشق نیستند نمی دونند که قلب دارند

حامد 2 اسفند 1387 ساعت 21:18 http://lovingcity.blogsky.com

سلام
ممنون که تشریف آوردی
بازم سر بزن

آمیکا 2 اسفند 1387 ساعت 22:03 http://amica.blogsky.com

سلام من شما را لینک کردم.ولی لینک ادرس وبلاگ من را اشتباه گذاشتید....آدرس درست اینه: http://amica.blogsky.com

محمد صادق 2 اسفند 1387 ساعت 23:21 http://bargrizan.blogsky.com

سلام
خیلی قشنگ بود

جاناتان 3 اسفند 1387 ساعت 08:00 http://www.neshany.persianblog.ir

سلام
آخی چه داستان قشنگی بود
اونجاش که رسید به اینکه کرگدن گفت اینها که گفتی یعنی چی، ما را از خنده روده بر کرد.

چه جالب !!

مرسی از حضورت عزیزم :*

سهیلا 3 اسفند 1387 ساعت 11:17 http://deltangi24.blogsky.com

سلام دختر پاییز٬ ممنون که بهم سر زدی . وبلاگت قشنگه. من فکر می کنم پوست کلفتها قلب نازکتری دارند . برای همینه که ظاهرشون خشنه . نظر تو چیه؟

من هم نظرم اینه و به نظر من این جور آدما عشقشون واقی تره.

شاعر 3 اسفند 1387 ساعت 13:32 http://antivahhabi.blogsky.com

سلام.
ممنونم به وبلاگ من اومدید و نظر دادین.گفتید خودم رو درگیر مذاهب نکنم مگر میشه؟۱۲۴۰۰۰ پیامبر زجر کشیدن و شهید شدن که بشر از طریق دین اسلام هدایت بشه و شما میگین بی خیال مذهب؟جنایاتی که وهابیت داره انجام میده قلب هر انسانی رو به درد میاره.
نکته بعد اینکه گفتید خودشناسی کنم و مطالعه علمی.خب حقیر رو نمیشناسید وگر نه این سخن رو نمیگفتید.خود شناسی و تحقیقات علمی بود که من رو مسلمون کرد و شیعه و ۱۰ سال هم طول کشید.یه نصیحتی به شما میکنم اگر میخواهید در اخرت سرتون رو بالا بگیرید در مورد علوم قرانی و ادیان مختلف تحقیق کنید چونکه در اخرت باید دلیل مسیحی یا مسلمون یا.... بودنتون رو علمی ثابت کنید .وبلاگ دیگر من رو هم ببینید
یا حق
www.lovegod110.blogsky.com

فکر نمیکنم خدای متعال برای ورود ما به بهشت به ثبات علمی* دین اسلام یا مسیحیت نیاز داشته باشه. در نظر خداوند هیچ انسانی بر انسان دیگر برتری ندارد مگر اینکه تقوا ،ایمان و عمل صالح داشته باشد درک این موضوع چندان هم سخت نیست!

اسرار 3 اسفند 1387 ساعت 13:59 http://asrar.blogsky.com

سلام دوست عزیز.
معمولا مطالب وبلاگها را تا انتها نمی خونم. اما این مطلبت بسیار زیبا بود. بسیار زیبا.
امیدوارم قلب همه ما آدمها روزی از چشممون به خاطر کسی که ارزششو داشته باشه بچکه.
روزهایت پرتقالی

باعث افتخار بنده است.

انسان 3 اسفند 1387 ساعت 14:36 http://www.tabassom-16.blogsky.com

عالی بود ممنون خوشحال می‌شم به من هم سر بزنید منتظرتون هستم

ارش(شاعر) 3 اسفند 1387 ساعت 19:07 http://lovegod110.blogsky.com

الحَمدُ لِلّهِ أهلِ الحَمدِ وَ أحلاهُ، وَ أسعَدُ الحَمدِ وَ أسراهُ، وَ أکرَمُ الحَمدِ وَ أولاهُ. الواحدُالأحَدُ الصَّمَدُ، لا والِدَ لَهُ وَ لا وَلَدَ. سَلَّطَ المُلوکَ وَ أعداها، وَ أهلَکَ العُداةَ وَ أدحاها، وَ أوصَلَ المَکارِمَ وَ أسراها، وَ سَمَکَ السَّماءَ وَ عَلّاها، وَ سَطَحَ المِهادَ وَ طَحاها، وَ وَطَّدَها وَ دَحاها، وَ مَدَّها وَ سَوّاها، وَ مَهَّدَها وَ وَطّاها، وَ أعطاکُم ماءَها وَ مَرعاها، وَ أحکَمَ عَدَدَ الاُمَمِ وَ أحصاها، وَ عَدَّلَ الأعلامَ وَ أرساها. الاِلاهُ الأوَّلُ لا مُعادِلَ لَهُ، وَلا رادَّ لِحُکمِهِ، لا إلهَ إلّا هُوَ، المَلِکُ السَّلام، المُصَوِّرُ العَلامُ، الحاکِمُ الوَدودُ، المُطَهِّرُ الطّاهِرُ، المَحمودُ أمرُهُ، المَعمورُ حَرَمُهُ، المَأمولُ کَرَمُهُ. عَلَّمَکُم کَلامَهُ، وَ أراکُم أعلامَهُ، وَ حَصَّلَ لَکُم أحکامَهُ، وَ حَلَّلَ حَلالَهُ، وَ حَرَّمَ حَرامَهُ. وَ حَمَّلَ مُحَمَّداً (صَلَّ اللهُ عَلَیهِ وَ آلِهِ) الرِّسالَةَ، وَ رَسولَهُ المُکَرَّمَ المُسَدَّدَ، ألطُّهرَ المُطَهَّرَ. أسعَدَ اللهُ الاُمَّةَ لِعُلُوِّ مَحَلِّهِ، وَ سُمُوِّ سُؤدُدِهِ، وَ سَدادِ أمرِهِ، وَ کَمالِ مُرادِهِ. أطهَرُ وُلدِ آدَمَ مَولوداً، وَ أسطَعُهُم سُعوداً، وَ أطوَلُهُم عَموداً، وَ أرواهُم عوداً، وَ أصَحُّهُم عُهوداً، وَ أکرَمُهُم مُرداً وَ کُهولاً.صَلاةُ اللهِ لَهُ لِآلِهِ الأطهارِ مُسَلَّمَةً مُکَرَّرَةً مَعدودَةً، وَ لِآلِ وُدِّهِمُ الکِرامِ مُحَصَّلَةً مُرَدَّدَةً ما دامَ لِالسَّماءِ أمرٌ مَرسومٌ وَ حَدٌّ مَعلومٌ. أرسَلَهُ رَحمَةً لَکُم، وَ طَهارَةً لِأعمالِکُم، وَ هُدوءَ دارِکُم وَ دُحورَ، عارِکُم وَ صَلاحَ أحوالِکُم، وَ طاعَةً لِلّهِ وَ رُسُلِهِ، وَ عِصمَةً لَکُم وَ رَحمَةً. اِسمَعوا لَهُ وَ راعوا أمرَهُ، حَلِّلوا ما حَلَّلَ، وَ حَرِّموا ما حَرَّمَ، وَ اعمِدوا – رَحِمَکُمُ اللهُ – لِدَوامِ العَمَلِ، وَ ادحَروا الحِرصَ، وَ اعدِموا الکَسَلَ، وَ ادروا السَّلامَةَ وَ حِراسَةَ مُلکِ وَ رَوعَها، وَ هَلَعَ الصُّدورِ وَ حُلولَ کَلِّها وَ هَمِّها. هَلَکَ وَ اللهِ أهلُ الاِصرارِ، وَ ما وَلَدَ والِدٌ لِلاِسرارِ، کَم مُؤَمِّلٍ أمَّلَ ما أهلَکَهُ، وَ کَم مالٍ وَ سِلاحٍ أعَدَّ صارَ لِلأعداءِ عُدَّةً وَ عُمدَةً. اَللّهُمَّ لَکَ الحَمدُ وَ دَوامُهُ، وَ المُلکُ وَ کَمالُهُ، لااِلهَ إلّا هُوَ، وَسِعَ کُلَّ حِلمٍ حِلمُهُ، وَ سَدَّدَ کُلُّ حُکمٍ حُکمُهُ، وَ حَدَرَ کُلَّ عِلمٍ عِلمُهُ. عَصَمَکُمُ وَ لَوّاکُم، وَ دَوامَ السَّلامَةِ أولاکُم، وَ لِلطّاعَةِ سَدَّدَکُم، وَ لِلاِسلامِ هَداکُم، وَ رَحِمَکُم وَ سَمِعَ دُعاءَکُم، وَ طَهَّرَ أعمالَکُم، وَ أصلَحَ أحوالَکُم. وَ أسألُهُ لَکُم دَوامَ السَّلامَةِ، وَ کَمالَ السَّعادَةِ، وَ الآلاءَ الدّارَةَ، وَ الاَحوالَ السّارَّةَ، وَ الحَمدُ لِلّهِ وَحدَهُ.

ستایش مخصوص خدایی است که سزاوار ستایش و مآل آن است. از آنِ اوست رساترین ستایش و شیرین ترین آن و سعادت بخش ترین ستایش و سخاوت بار ترین(و شریف ترین) آن و پاک ترین ستایش و بلند ترین آن و ممتاز ترین ستایش و سزاوارترین آن.
یگانه و یکتای بی نیاز(ی که همه نیازمندان و گرفتاران آهنگ او نمایند). نه پدری دارد و نه فرزندی.
شاهان را (به حکمت و آزمون) مسلّط ساخت وبه تاختن واداشت. و ستمکاران (و متجاوزان) را هلاکت نمود و کنارشان افکند. و سجایای بلند را (به خلایق) رسانید و شرافت بخشید. و آسمان را بالا برد و بلند گردانید. بستر زمین را گشود و گسترش داد و محکم نمود و گسترده ساخت. آن را امتداد داد و هموار کرد و (برای زندگی) آماده و مهیّا فرمود. آب و مرتعش را به شما ارزانی داشت. تعداد اقوام را (برای زندگی) آماده و مهیّا فرمود و تعداد آن ها را برای زندگی در آن (زمین) به درستی. (و حکمت) مقرّر فرمود و بر شمار (یکایک) آنان احاطه یافت. و نشانه های بلند (هدایت) مقرّر فرمود و آنها را بر افراشته و استوار ساخت.
معبود نخستین که نه او را هم طرازی است و نه حکمش را مانعی. خدایی نیست جز او، که پادشاه است و (مایۀ) سلامت، صورتگر است و دانا، فرمانروا و مهربان، پاک و بی آلایش. فرمانش ستوده است و حریم کویش آباد (به توجّه پرستندگان و نیازمندان) است و سخایش مورد امید.
کلامش را به شما آموخت و نشانه هایش را به شما نمایاند. و احکامش را برایتان دست یافتنی نمود. آنچه روا بود حلال و آنچه در خور ممنوعیت بود، حرام شمرد.
بار رسالت را بر دوش محمّد(صلّی الله علیه و آله) افکند. (همان) رسول گرامی که بدو سروری و درستی (در گفتار و کردار و رفتار) ارزانی شده، پاک و پیراسته است.
خداوند این امّت را به خاطر برتریِ مقام و بلندیِ شرف و استواری دین او و کامل بودنِ آرمانش سعادت بخشید. او بی آلایش ترین فردِ از آدمیان در هنگامه ولادت و فروزنده ترین ستاره یمن و سعادت است. او بلند پایه ترین آنان (در نیاکان) است و زیباترین آنها در (نسل و) شاخسار. و درست پیمان ترین و کریم ترین آنان است در نوجوانی و بزرگسالی.
درود خداوند از آن او و خاندان پاکش باد، درودی خالص و پی در پی و مکرّر (برای آنان) و برای دوست داران بزرگوارشان، درودی ماندگار و پیوسته، (برای همیشه:) تا وقتی که برای آسمان حکمی مرقوم است و نقشی مقرّر.
او فرستاد تا برایتان رحمتی باشد و مایه پاکیزگی اعمالتان و آرامش سرای (زندگی) شما و بر طرف شدن نقاط ننگ (: و شرم آور کار)تان. و تا مایه صلاح حالتان باشد و اطاعت شما از خدا و رسولانش و موجب حفظ شما و رحمتی (بس بزرگ و فراگیر).
از او فرمان برید و بر دستورش مواظبت ورزید. آنچه را حلال دانست، حلال و هر چه را حرام داشت حرام بشمارید. خدایتان رحمت کند؛ آهنگ کوششی پیوسته نمایید و آزمندی را از خود برانید و تنبلی را وا نهید. رسم سلامت و حفظ حاکمیّت و بالندگی آن را – و آنچه را که موجب دغدغه سینه ها (:و تشویش دلها) و روی کردِ درماندگی و پریشانی به سوی به آنهاست – بشناسید.

سلام.امامت یعنی عصمت.فکر و عمل الهی.علم بی انتها و اعجاز.خب کدوم یکی از خلفا این علم رو داشتن؟در کتب اهل تسنن اومده مکررا که وقتی سوالات علمی بین دانشمندای غربی از خلفا میشد اونا سریع کسی رو دنبال امیر المومنین ع میفرستادن تا بیاد و جواب بده چون خوددشون اغرار داشتن که عاجز هستن.باز هم بگین علی ع .............

یا حق

پس از نظر شما هر کس که مسلمون نیست جاش وسط جهنمه؟(طبق حدیثی که خود پیلمبر نقل کردن به ۷۲فرقه تقسیم میشن مسلمونا که فقط یک فرقه به بهشت میره و الباقی جهنمی هستند)
و یا هر کس که مکه رفت و اون نماز نساء رو نخوند بچش حرومزاده میشه؟
پس اگه اینطوره میشه گفت بیشتر از نصف انسانهای روی کره زمین راهی جهنم میشن دیگه.چون بیشتر مسلمانان جهان سنی هسنتد
پس میشه گفت به همون ندازه هم حرومزاده در دنیا هست !
دوست خوب من ! من این حرفها و این سخنان رو قبول ندارم.سخنان پیامبر اسلام مربوط به همون دوره است . دوست ندارم با خوندن کتابهای تحریف شده ذهن خودم رو مشغول کنم.
در ضمن مگه زمانی که محمد (ص) این سخنان رو بر زبان جاری میساختند شما خودتون اونجا حضور داشتید؟!
به نظر من این کتب همگی تحریف شده اند و توسط یک سری تند رو نگاشته شده.
به نظر شما پیامبر اکرم سنی بوده اند یا شیعه؟!
یا حضرت علی؟!سنی بودند یا شیعه؟! در حالی که میگن شیَعه جعفری!!!
(در ضمن حرفهایی که در مورد عمر میزنه و.... تماما در کتب تاریخ اسلام هست و سندیت داره .در مورد حرامزاده بودن هم خود اقای دانشمند میگه که خود پیامبر گفنه در طواف اگر......)
واقعا متاسفم برای این آقا که اینقدر کوته فکرند و از خداوند براشون طلب بخشش میکنم.وباز هم میگم هیچ کدوم از حرفهای بی پایه و اساسشون رو هم قبول ندارم.
خداوند به انسان عقل و شعور داده و این بهترین و مهمترین پامبر درونی ما انسانهاست.
من متاسفم برای نیوتون ها و یا ادیسون ها و امثال اینها و برای اهل تسننی که کارهای مفید برای مردمانشان انجام دادند و هم اینک در آتش جهنم میسوزند!
خیلی جالبه که ما شاهد شنیدن صدای اذان گویان و قاریان قرآنی هستیم که به قول اون آقای دانشمند حرام زاده اند.(چون سنی هستند)
تو رو خدا ول کنید این خرافات رو.یه کم فکر کنید.حرف برای گفتن زیاد دارم دوست گرامی ولی بیخیال این بحث ها.
همیشه در طول تاریخ کسانی که حرف حق زدند کافرشمرده شدندو کافرین کسانی بودند که دم از مذهب زدند .
امام حسین هم به همین خاطر شهید شدند و لی ما فقط چسبیدیم به لبهای تشنه ایشون و یادمون رفته که او هدفش از شهادت چی بود...
در تمامی طول تاریخ ادیان ومذاهب سو ء استفاده از مردم میکردند و کسانی چون نوح ،ابراهیم ،موسی ،عیسی و محمد جزء کافران بودند...(اسغفرالله)
من نمیخوام سالها تحقیقات شما رو زیر سوال ببرم.مال این حرفها نیستم.
فقط اینو میخوام بگم که من! سعی میکنم مثل یک انسان زندگی کنم.هر کسی که مذهب و دین کس دیگه رو به تمسخر بگیره و یا رد کنه،شخص دیگه ای دین اون رو به تمسخر میگیره و رد میکنه.خدای من یکیست و همه ادیان همگی بر یک خدا توافق دارند و آن هم الله،رب،خدا،اهورامزدا،یهوه،و هر اسمی دیگر که شما میخواین روش بذارید و هر کس وجود خدا رو قبول داشته باشه و به دستور او عمل کنه (حالا میخواد وابسته به هر فرقه ای باشه) به بهشت میره و بس!
امیدوارم در پناه ایزد منان سلامت و موفق باشی.
باز هم به من سر بزن.

تونی 3 اسفند 1387 ساعت 20:07 http://onlyabadean.blogsky.com

سلام خوبی
ممنونم که به من سر می زنی راستش د لم خیلی گرفته حوصله هیچ چیزو ندارم

درنا 3 اسفند 1387 ساعت 21:48 http://jengiran.persianblog.ir

سلام عالی بود واقعا بهت تبریک میگم.
اینجا شاید بشه این روح خسته رو کمی آرامش داد. منظور روح خسته اینجانب بود.
ممنون که لطف دارین به روز شدین خبر بدین
چون بال به بال عشق بستی
تا هست جهان همیشه هستی

ممنونم از نظر لطفت.

محمد 3 اسفند 1387 ساعت 23:53 http://inak.blogsky.com/

این آرش خان شاعر ، پامبر هم هست انگاری وسلم
در مورد پلیر هم نظری ندارم چون کدش رو از تو بلاگ بچه ها دزدیدم
فرمت اش swf ِ که با نرم افزار خاص مثلا (AS2.3)ساخته می شه و بعدشم آپلود
بیشتر هم حالیم نیس
سر به ما بزن که نپوکیم اون گوشه
فعلا

بهاران 4 اسفند 1387 ساعت 08:07 http://chalesh.blogsky.com

آخی نازی:)

هفت روز 4 اسفند 1387 ساعت 12:05 http://7day.blogsky.com/


خسروا گوی فلک در خم چوگان تو باد
ساحت کون و مکان عرصه میدان تو باد
زلف خاتون ظفر شیفته پرچم توست
دیده فتح ابد عاشق جولان تو باد
ای که انشا عطارد صفت شوکت توست
عقل کل چاکر طغراکش دیوان تو باد
طیره جلوه طوبی قد چون سرو تو شد
غیرت خلد برین ساحت بستان تو باد
نه به تنها حیوانات و نباتات و جماد
هر چه در عالم امر است به فرمان تو باد

خوشحال میشم تبادل لینک کنیم

خودم 5 اسفند 1387 ساعت 13:38

خوب بود..

ستاره 6 اسفند 1387 ساعت 23:49 http://www.zibayi.co.cc

سلام دوست بسیار خوبم
ممنون از اینکه وبلاگ مرا قابل میدونی و هر از گاهی به کلبه ی درویشی این بنده تشریف می آورید و بنده را مورد لطف و مرحمت خویش قرار میدهید
ممنون و سپاس فراوان
و بدرود

مهدی 7 اسفند 1387 ساعت 16:26 http://hastam.blogsky.com

سلام. وبلاگ خوبی داری. مرسی که به ما سر زدی

دوست 9 اسفند 1387 ساعت 22:07

آخه چقدر کپی یه کم هم خودت بنویس !

مرگبار 11 اسفند 1387 ساعت 13:24 http://margbar.blogsky.com/

سلام گلم
خوبی؟
مثل همیشه عالی بود
منم آپم
منتظرتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد