>>>~ انعکاس آب ~<<<

! هنوز هم نمی دانم هر سال که می گذرد یک سال به عمرم اضافه می شود یا یک سال از عمرم کم می شود

>>>~ انعکاس آب ~<<<

! هنوز هم نمی دانم هر سال که می گذرد یک سال به عمرم اضافه می شود یا یک سال از عمرم کم می شود

تست روانشناسی

تست اعتیاد به اینترنت (IAT) یکی از معتبرترین تست‌های مربوط به سنجش اعتیاد اینترنتی است که توسط دکتر کیمبرلی یانگ (Kimberly Young) ابداع شده است.در تست IAT هر 

 چه نمره شما بیشتر باشد؛ اعتیاد شما به اینترنت شدیدتر است. نمرات هم به ترتیب از 

 یک تا پنج هستند. 

در پایان؛ باید مجموع نمراتی را که به 20 پرسش زیر می‌دهید جمع بزنید.  


1.چقدر بیشتر از آنچه قصد دارید؛ در اینترنت می‌مانید؟ 
1. به ندرت   2. گاه‌گاهی  3. غالبا   4. بکرات   5. همیشه  0.شامل حال ‌من نمی‌شود .
 

2. چقدر به‌خاطر آنلاین ماندن؛ اعضای خانواده را نادیده‌ گرفته‌اید؟  

1. به ندرت     2. گاه‌گاهی    3. غالبا     4. بکرات     5. همیشه    0.شامل حال ‌من نمی‌شود .
  


3. چقدر اینترنت را به بودن با همسرتان ترجیح می‌دهید؟ 

1. به ندرت     2. گاه‌گاهی    3. غالبا     4. بکرات     5. همیشه    0.شامل حال ‌من نمی‌شود .
 
 

4. چقدر از طریق اینترنت بجای خانواده با دیگران حرف میزنید؟

1. به ندرت     2. گاه‌گاهی    3. غالبا     4. بکرات     5. همیشه    0.شامل حال ‌من نمی‌شود . 

 
5. چقدر دیگران از شما به خاطر میزان آنلاین بودن‌تان شاکی هستند؟ 

1. به ندرت     2. گاه‌گاهی    3. غالبا     4. بکرات     5. همیشه    0.شامل حال ‌من نمی‌شود .

 

 

 . چقدر به‌خاطر اینترنت؛ نمرات و کارهایتان در مدرسه افت کرده است؟ . به ندرت     2. گاه‌گاهی    3. غالبا     4. بکرات     5. همیشه    0.شامل حال ‌من نمی‌شود .
 

 
7. چقدر ایمیل‌هایتان را پیش از کارهای ضروری دیگرتان چک می‌کنید؟  

1. به ندرت     2. گاه‌گاهی    3. غالبا     4. بکرات     5. همیشه    0.شامل حال ‌من نمی‌شود .
 

 
8. چقدر عملکرد کاری و بهره‌وری شما به خاطر اینترنت آسیب دیده است؟ 

1. به ندرت     2. گاه‌گاهی    3. غالبا     4. بکرات     5. همیشه    0.شامل حال ‌من نمی‌شود .
  


9. وقتی از شما می‌پرسند که چه‌کارهایی آنلاین انجام می‌دهید؛ چقدر در موضع تدافعی یا پنهانکاری قرار ‌می‌گیرید؟  

1. به ندرت     2. گاه‌گاهی    3. غالبا     4. بکرات     5. همیشه    0.شامل حال ‌من نمی‌شود .
  


10. چقدر افکار افکار آرام‌بخش در زندگی را با افکار آزار دهنده در اینترنت خنثی می‌کنید؟ 

1. به ندرت     2. گاه‌گاهی    3. غالبا     4. بکرات     5. همیشه    0.شامل حال ‌من نمی‌شود .
 
 

11. چقدر وقتی در اینترنت هستید؛ احساس می‌کنید توان پیش‌بینی امور را دارید؟

1. به ندرت     2. گاه‌گاهی    3. غالبا     4. بکرات     5. همیشه    0.شامل حال ‌من نمی‌شود .
 

 
12. چقدر فکر می‌کنید که زندگی بدون اینترنت، چیزی کسالت بار؛ تهی و بی‌لذت است؟ 

1. به ندرت     2. گاه‌گاهی    3. غالبا     4. بکرات     5. همیشه    0.شامل حال ‌من نمی‌شود .
 

 
13. چقدر وقتی کسی هنگام آنلاین بودن مزاحم شما می‌شود؛ غر می‌زنید؛ فریاد می‌زنید یا عصبانی می‌شوید؟ 

1. به ندرت     2. گاه‌گاهی    3. غالبا     4. بکرات     5. همیشه    0.شامل حال ‌من نمی‌شود .
 

 
14. چقدر به خاطر قطع نکردن اینترنت؛ دچار بیخوابی هستید؟  

1  . به ندرت     2. گاه‌گاهی    3. غالبا     4. بکرات     5. همیشه    0.شامل حال ‌من نمی‌شود .
 
 

15. چقدر فکر می‌کنید که در حالت آنلاین حواس پرتی دارید؟

1. به ندرت     2. گاه‌گاهی    3. غالبا     4. بکرات     5. همیشه    0.شامل حال ‌من نمی‌شود .
 

 
16. چقدر وقتی آنلاین هستید این جمله را به کار می‌برید: فقط چند دقیقه مونده؛ الان میام  

۱ . به ندرت     2. گاه‌گاهی    3. غالبا     4. بکرات     5. همیشه    0.شامل حال ‌من نمی‌شود .
  


17. چقدر سعی کرده‌اید از میزان آنلاین بودن خود بکاهید و موفق نشده‌اید؟ 

1. به ندرت     2. گاه‌گاهی    3. غالبا     4. بکرات     5. همیشه    0.شامل حال ‌من نمی‌شود .
  


18. چقدر سعی دارید میزان آنلاین بودنتان را از دیگران مخفی کنید؟  

1. به ندرت     2. گاه‌گاهی    3. غالبا     4. بکرات     5. همیشه    0.شامل حال ‌من نمی‌شود .
 

 
19. چقدر میزان آنلاین بودن را به بیرون رفتن ترجیح می‌دهید؟  

1. به ندرت     2. گاه‌گاهی    3. غالبا     4. بکرات     5. همیشه    0.شامل حال ‌من نمی‌شود .
  


20. چقدر وقتی آفلاین هستید؛ احساس افسردگی و عصبیت دارید که با آنلاین شدن هم  از بین نمی‌رود؟ 

1. به ندرت     2. گاه‌گاهی    3. غالبا     4. بکرات     5. همیشه    0.شامل حال ‌من نمی‌شود . 



جمع نمرات بین 20 تا 49 = کاربر معمولی هستید جمع نمرات بین 50 تا 79 = دارید  

 

دچار  مشکل اعتیاد اینترنتی می‌شوید؛ مراقب باشید جمع نمرات بین 80 تا 100 =  

 

شما  به اکثر پرسش‌ها نمرات 4 یا 5 داده‌اید. شما دچار اعتیاد اینترنتی هستید و باید  

 

مشکل‌تان را در اسرع وقت حل کنید. واقعا فکر کنید که اگر در پرسش دوم؛ جواب شما  

 

4 بوده است، چه به سر اعضای خانواده میآید.

نظرات 24 + ارسال نظر
دخترشب 22 بهمن 1387 ساعت 12:56 http://www.joojoo0912.blogfa.com

عزیزم وبت خیلی خوبه موفق باشی گلم
دوست دارم
بای
راستی اگه دوست داشتی لینکم کن
منم همین کار رو می کنم

حامد 22 بهمن 1387 ساعت 14:22 http://vatan-h

سلام.وبت خیلی زیباست.اگه دوست داری۱سر به وبم بزن

Hamid 22 بهمن 1387 ساعت 18:58 http://downloadha1.blogsky.com/

سلام
قبلا با هم تبادل لینک کردیم .
بیا زن بجیر . تبادل رو ولکن
http://downloadha1.blogsky.com/1387/11/20/post-4079

داش آکل 22 بهمن 1387 ساعت 20:44 http://dashakol.blogsky.com/

تغییر موضع دادین جدی شدین:دی
ممنون از نظر لطفی که بمن داری
من اگه یکم حساسم واسه لینک کردن دلیلش اینه که خیلی از نظراتم و عقایدم با عقاید دیگران و عموما خوانندگان ولاگ همخونی نداره و چون که توی لینک هم هستیم انگار من وظیفه دارم هرچی خوش آمد اونها بود بنویسم و دائم نظر میدن روی نوشته هام و این اصلا برام جالب نیست حتما درک میکنین
امیدوارم با چنین جماعتی الان در حال حرف زدن نباشم:دی

من کاملا درک میکنم.خوشبختانه از اون جماعت نیستم و خودم هم دوست دارم هر آنچه که خودم نظرم هست رو در وبلاگم بنویسم نه اینکه به رنگ دیگران در بیام.خوشحالم که با شما آشنا شدم و از اینکه خودتان هستید خوشحال تر....

خیزران 23 بهمن 1387 ساعت 01:30 http://kheyzaran.blogsky.com


سلام
وبلاگ ازاوراق زرین کتابها وچند وبلاگ دیگر من دیدن کرده ایدهمه صفحات فرعی وبلاگ اصلی من خیزران است که آدرسش را براین نوشته ام اگر میل داری به خیزران بیا واگرمایلی بنویس تا به هم لینک بدهیم

وبلاگهای من
نیلوفر آبی
خیزران
فیروزه
مینیمالنویسی
پشوتن
ماهتاب(عکس)
خورشید(عکس)
دقیقه نود
لینک همه درخیزران هست وهر ژنجشنبه نو میشوند
بااحترام

داش آکل 23 بهمن 1387 ساعت 01:52

خب پس سلام دوست
دوست دارم از دوسام چیزای خوبی یاد بگیرم اینجوری با ارزشتر میشن برام
لینک شدین...سعی میکنم در اسرع وقت با خواهر گرامیتان هم پای اینجور صحبتها باز بشه
رخصت

داش آکل 23 بهمن 1387 ساعت 03:54 http://dashakol.blogsky.com

درست شد...
چه جالب که شما هم تا الان بیدار هستین:دی

خیزران 23 بهمن 1387 ساعت 14:29 http://kheyzaran.blogsky.com


سلام
لینک انعکاس آب را در خیزران گذاشتم
بای
به امید دیدار

ماریا 23 بهمن 1387 ساعت 16:47 http://www.mariya.blogfa.com

سلام می گم چشمام اذیت شد این قدر ریز نوشته بودی وایییییییییی چشمم
میگم من که بدون تست هم می تونم بگم د رحد کرک به نت معتادم

شرمنده دوست خوبم.این دفعه اندازه فونتها رو رعایت میکنم.

محمد 23 بهمن 1387 ساعت 17:14 http://www.iransport.blogsky.com

سلام مرسی از لطفت. من هر روز بهت سر میزنم.دیروز و پریروز تو قسمت نظرات فرم نبود که برات نظر بذارم.
تو خودت فوتبالی شدی و خبر نداری ممنون از اینکه به من سر میزنی تو یکی از بهترین دوستای منی. بازم مرسی

ممنونم از لطف شما.

آزاد 23 بهمن 1387 ساعت 17:39

سلام
خوب من سر زدم ولی قرار شد که یه تغییر تو سیستم
فکری و احساسیتون بدید.
منتظر وبلاگ جدیدتون هستم تا بتونیم تبادل لینک کنیم

وبلاگ جدید؟؟؟!!!

من بون اینکه تستارو بزنمو نمره ی ضایع بگیرم آبروم بره از الان میدوونم معتاد ههه... سسسس...تتت...مم نهههههه نیستم
فقط گاه گاهی هوسی میام(الکی)

آره عزیزم

منم جوابم بهتر از شما نبود.من هم در شرف اعتیادم عزیزم.

هیلدا 23 بهمن 1387 ساعت 18:29 http://www.hildabihamtast.blogsky.com

سلام....
جالب بود....
خوبی خودت عزیزم؟

قربونت برم مرسی شما چطوری؟!

سلام دوست عزیز خوبی؟[قلب][گل][قلب][گل]
دفتر عشق به مناسبت روز ولنتاین با دو متن جدید به روز شد
منتظر حضور سبز شما هستم
شاد باشی
[قلب][گل][قلب][گل]
آن دم که اشک از چشمانم سرازیر شد ، حس کردم دلتنگی همدمم شده ، دلتنگی که آمد ، دلم از غم و غصه به درد آمد ، تو را از خدای خویش آرزو کردم ، و خداوند هدیه ای زیباتر از گل به من داد تا آن روز ، روز عشق در زندگی ام باشد...
[قلب][گل][قلب][گل]

پرویز 24 بهمن 1387 ساعت 07:02

سلام دوست خوب و نازنین
جالب بود مثه همیشه

محمدامین 24 بهمن 1387 ساعت 12:54 http://mohamadamin2.blogfa.com

سایه تاریک یک نیلو فر
روی همه ویرانه ها فرو رفته بود .
کدامین باد بی پروا
دانه این نیلوفر را به سرزمین خواب من اورد.
درپس این درهای شیشه ایی رویا ها
در مرداب بی ته ایینه ها
هر جا که من گوشهایی از خودم مرده بودم
یک نیلوفر روییده بود
گویی از ان لحظه لحظه در تهی من می ریخت
ومن در صدای شکفتن او
لحظه لحظه خودم را می مردم

[قلب][گل] [قلب][گل] [قلب][گل] [قلب][گل] [قلب][گل] [قلب][گل] [قلب][گل] [قلب][گل] [قلب][گل]


___$$$___$$$______$$$______$$$___$$$____
__$$$$$_$$$$$_____________$$$$$_$$$$$___
__$$$$$$$$$$$_____________$$$$$$$$$$$___
____$$$$$$$__________________$$$$$$$_____
______$$$______________________$$$_______
_______$_________________________$________


سلاااااااااااااااااااااام


خوبی دوست عزیز


..[گل]*......آپـــــــــــــــــــــــــــم........*[گل]


[گل]مــــــــنتظــــــر حضــــــــور قشـــــــــــنگت میبـــــــــاشــــــــم[گل]






شـــــــادباشــــــی [قلب][گل]


___$$$___$$$______$$$______$$$___$$$____
__$$$$$_$$$$$_____________$$$$$_$$$$$___
__$$$$$$$$$$$_____________$$$$$$$$$$$___
____$$$$$$$__________________$$$$$$$_____
______$$$______________________$$$_______
_______$_________________________$________


[قلب][گل] [قلب][گل] [قلب][گل] [قلب][گل] [قلب][گل] [قلب][گل] [قلب][گل] [قلب][گل] [قلب][گل]

دریا 24 بهمن 1387 ساعت 14:18 http://www.daryaa.blogsky.com

سلام.

روز عشق مبارک. امیدوارم روز خوشی رو داشته باشید.

منتظر حضور سبزتون هستم.

موفق باشید.

[ بدون نام ] 24 بهمن 1387 ساعت 17:30 http://u-me.blogsky.com

سلام.مرسی که به من سر زدید.
موفق باشید

مجید 24 بهمن 1387 ساعت 19:51 http://dayyer.bdl.ir

سلام
بازم مثل همیشه . . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
عاا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا لی ی ی ی ی ی ی ی
بودین

مرگبار 25 بهمن 1387 ساعت 00:56 http://margbar.blogsky.com/

بازم سلام
بازم من اومدم

به خودم امیدوار شدم هنوز انقدر معتاد نشدم که بخوان ببندنم به تخت

خدا رو شکر!

سایه عمر 25 بهمن 1387 ساعت 02:13 http://www.sayehomr.blogfa.com

سلام دوست عزیز.
وبلاگ قشنگی دارید. این تست هم خیلی جالب بود.

پدرام باشید.

نانا 25 بهمن 1387 ساعت 19:15 http://nana2.persianblog.ir

ببخشین اگه نتونستم بیام اخه وبلاگتون یه جوری بود که کامنتینگ رو برای کامنت گذاشتن نشون نمی داد
خودتون دقت کنین ببین
الانم چون پست کوتاه گذاشته بودین کامنتیگ دیده شد
شرمنده


راستی سپندارمذگان مبارک
بروزم

مرگبار 25 بهمن 1387 ساعت 20:17 http://margbar.blogsky.com/

سلام
منم آپماااا
بیا پیشم منتظرتم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد