>>>~ انعکاس آب ~<<<

! هنوز هم نمی دانم هر سال که می گذرد یک سال به عمرم اضافه می شود یا یک سال از عمرم کم می شود

>>>~ انعکاس آب ~<<<

! هنوز هم نمی دانم هر سال که می گذرد یک سال به عمرم اضافه می شود یا یک سال از عمرم کم می شود

سورپرایز شدم.

 سوپرایز شدم ....میگم براتون...فعلا ....تولدم مبارک

نظرات 11 + ارسال نظر
آرمین 23 آذر 1387 ساعت 23:07 http://satandownload.blogfa.com

سلام
وبلاگ خیلی زیبایی داری ممنون میشم به وبلاگ منم سر بزنی فقط نظر یادت نره میدونستی که وبلاگت معدن طلاست؟چرا نمیخوای از وبلاگت علاوه بر تفریحی بودنش استفاده مالی بکنی؟ آیا میدونستی از طریق وبلاگت میتونی درامد ثابت ماهیانه داشته باشی و حتی اگه خودتم نخواستی فعالیت کنی از طریق زیرمجموعه هات که تو سیستم عضو میکنی ماهیانه در آمد ثابت داشته باشی؟اینا اصلا کاری نداره و چند دقیقه بیشتر وقتتو نمیگیره.با گذاشتن بنرهای تبلیغاتی سیستم اکسین ادز به ازای هر کلیک که روی تبلیغاتت بشه تا سقف 70 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر نفر که به سایت دعوت کنی مبلغ 100 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر کلیک که رو تبلیغات زیر مجموعه هات بشه مبلغ 5 تومان پورسانت میگیری.این عالی نیست؟تازه اگرم نخواستی این فعالیت ها رو بکنی میتونی فقط عضو سایت بشی و از ابزار وبمستر فوق العاده سایت برای زیبایی سایت و افزایش آمار بازدیدهای وبلاگت استفاده کنی.که کاملا رایگانه مثل سیستم تبادل لینک و پیلم نما و خبرنامه . میتونی هر روز خودت 1 بار روی تبلیغات متنی و روی تبلیغات گرافیکی وبلاگت کلیک کنی و پورسانتشو گیری.حالا اگه تصمیم گرفتی تا عضو سایت بشی از طریق لینک زیر میتونی اینکارو بکنی: http://www.oxinads.com/?a=17144

تولدت مبارک

ممنونم دوست خوبم ....
تولد تو هم مبارک!

دیدی تا حالا اگر کسی رو دوست داشته باشی دلت نمیاد اذیتش کنی؟

دلت نمیاد شیشه دلش رو با سنگ زخم زبون بشکنی؟

دلت نمیاد ازش پیش خدا شکایت کنی حتی اگر بره و همه چیزو با خودش ببره...

حتی اگر از اون فقط های های گریه ی شبانت بمونه و عطر اخرین نگاهش...

حتی اگر بعد از رفتنش پیچک دلت به شاخه نازک تنهایی تکیه کنه دیدی؟

هر گوشه و کنار شهر هر وقت کسی از کنارت رد میشه

که بوی عطرش رو میده چه حالی میشی؟

بر میگردی و به اون رهگذر نگاه میکنی تا مطمئن بشی خودش نبوده

سلام دوست خوبم...
این اتفاقیه که تو زندگی هر کسی میافته...
بله این جوری شدم....

خانوم بزرگ 24 آذر 1387 ساعت 19:49

من اگه بودم حداقا فندک برات روشن می کردم
ااا نه خوب مسکه دیر رسیدم

ممنون از لطفت ولی سورپرایز شدم...

آرش 24 آذر 1387 ساعت 20:49 http://www.setarehbaran.blogfa.com

طلوع روز میلادت مبارک
بهترین ها رو برات آرزو می کنم.
شاد باشی

مرسی دوست خوبم.

محمد 25 آذر 1387 ساعت 01:36 http://pesari-bename-gham.blogfa.com

سلام دوست عزیز
آپدیت شدم ، خوشحال میشم به کلبه تنهایی من سری بزنی و منو از نظریاتت بهره مند سازی .. با تشکر
پسری بنام غم


________________((@()@))
______________((((@(())@))))
______________((@(((@)))@))
________________((@()@)))
___________________II
___________________II
___________________II

[گل].0**0.♥.0**0.♥.0**0.♥___ [گل]


ســــــــلام دوست عزیز


[گل] آپـــــــــــــــــــم [گل]

ممنون از حضورت


تولدت مبارک

واای ممنون از گل قشنگت.
تولد تو هم مبارک...!

پرویز 26 آذر 1387 ساعت 01:46 http://takhtehnard.blogfa.com/

یه عمر جوون بمونی

ممنونم....

حسین 26 آذر 1387 ساعت 03:25 http://diaphragam.persianblog.ir/

عید سعید غدیر و فرارسیدن شب یلدا پیشا پیش تبریک ..
یلدایی باشی و پایدار ..منتظرتم

الهام 26 آذر 1387 ساعت 05:34 http://sofalin.blogsky.com

سلام
چه خوب که بلاخره لینک وبلاگت باز شد
چون قبلا میرفت به یک جاهی استغفرا...
خوب تولدت هم که هست و دختر آذری...
تـــــــــــــــــــــــــولـــــــــــــــــــــــدتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مــــــــــــــــــــــــبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مرسی گلم.تولد تو هم مبارک.راستی قبلا کجا میرفت؟

خاله نقلی 30 آذر 1387 ساعت 14:36

سلام خواهر خوبم تولد تو کلی خوبه فقط منو ببخش که نتونستم با مامان اینا بیام خونتون ببخشید الان هم که تلفن رو نمی جوابی چشمم کف پات یه یه یه یه
محمود هم بهت خیلی تبریک میگه در ضمن موی دماغت هم مثل یلدا ت دراز باشه من اینا رو برای خودت گفتم
حق هرگونه چاپ = پلیس

مرسی عزیزم.از محمودم بتشکر.!بازم به من سر بزن گلم.
موفق باشی......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد