>>>~ انعکاس آب ~<<<

! هنوز هم نمی دانم هر سال که می گذرد یک سال به عمرم اضافه می شود یا یک سال از عمرم کم می شود

>>>~ انعکاس آب ~<<<

! هنوز هم نمی دانم هر سال که می گذرد یک سال به عمرم اضافه می شود یا یک سال از عمرم کم می شود

سر هرولد کلمپ

سخن روز 

حقیقت در هیچ کتابی نگاشته نشده.در قلب است. 

                                                                                                         سر هرولد کلمپ 

  

                                                 برکت باشد

نظرات 10 + ارسال نظر

سلام

سلام!

ستاره 20 آذر 1387 ساعت 00:59

سلام دوست من
حقیقتی که در هیچ کتابی نگاشته نشده.
در قلب زیبای شماست.
وبلاگت بسیار زیباست
ممنون از اینکه لینکم کردی zibayi. royablog. com
اگه خواستی با اسم
زیباترین عکس ها از زیباترین ... های دنیا
لینکم کن
ممنون
مواظب خودت باش {بوس}

سلام ستاره گلم.
خواهش میکنم عزیزم .لطف داری .
بر روی چشم...
بوس!

حرفی ندارم برای گفتن ، راهی ندارم برای ماندن
[گل][گل][گل]
شوقی ندارم برای از عشق نوشتن ، جایی ندارم برای رفتن!
.............................
سلام دوست عزیز خوبی؟ [گل]

[قلب]***دفتر عشق به روز شد ***[قلب]

منتظر حضور گرم شما هستم[گل]

شاد باشی [گل]

غریبه 20 آذر 1387 ساعت 09:46 http://farin-ashegh.blogfa.com/

سلام گلم
علاوه بر اعیاد سالگرد ازدواجتون هم مبارک
یکی از همین روها هم سالگرد ازدواج ماست .
راستی ممنونم که اومدی
و
هنوز به جادوگر سر می زنی
جلسه چندمشی؟
باز هم پیش من بیا و خوشحالم کن
مثل همین مهمون بازیها که گفتی
یه جورایی لطفش به همین خوشحال شدنست
نه ؟؟!!؟؟!!

سلام دوست خوبم.
منم سالگرد ازدواجتونو تبریک میگم.چندمین سالگرده و چه روزیه؟(اگه فضولی نباشه)
با کمال میل مشتاق دیدن وبلاگت هستم.
والا نمیدونم چندمین جلسه هست؟ولی اینو میدونم که هر وقت اونجا میام احساسی بهتر از احساس قبلیم بهم دست میده.
به امید دیدار

سلام ممنون که به وب من سر زدید وبلاگ جذاب و گیرایی دارید

من همیشه اعتقادم این بوده خدا در قلب ماست.
حقیقت هیچ جا نیست جز در درونمان.
ممنون از وبلاگ قشنگت.

سلام.
درسته...در قلب آدمه...ولی چون همه میگن : حقیقت همیشه تلخه آدم میترسه تو قلبش دنبالش بگرده...
موفق باشی.

نرگس 20 آذر 1387 ساعت 19:51 http://principesco.blogfa.com

سلام
خواهش می کنم عزیزم
با اجازت من خودم نظرتو ویرایش کردمو اسم مریمو به جای اسم خودم نوشتم.
راستی سالگرد ازدواجتونم مبارک

مرسی گلم. بازم اینجا بیا

پرویز 20 آذر 1387 ساعت 23:02 http://takhtehnard.blogfa.com/

سلام
من بازم اومدم. خوشحالم هر بار میام یه مطلب جدید میبینم
موفق باشی

مطا لب متنوع وجالبی دارید .موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد