>>>~ انعکاس آب ~<<<

! هنوز هم نمی دانم هر سال که می گذرد یک سال به عمرم اضافه می شود یا یک سال از عمرم کم می شود

>>>~ انعکاس آب ~<<<

! هنوز هم نمی دانم هر سال که می گذرد یک سال به عمرم اضافه می شود یا یک سال از عمرم کم می شود

انعکاس آب

انعکاس آب

دیگر دور نیستم

            من به تو نزدیکم

           دیگر فاصله ای نیست

   تو را می بینم ,در همه جا و همه چیز

        در انعکاس آب

           در لطافت باران

                  در طلوع صبح

من فقط تو را می بینم و تنها تو را دارم

پس دستانم را بگیر و با من بمان

با تو بودن شیرین است

                    دیگر فاصله بی معناست... 

نظرات 2 + ارسال نظر

باز آمدم بنویسم از خواستن ونرسیدن وای عاشقان بدانید برای رسیدن تنهاخواستن کافی نیست باید از جان هم گذشت وای آنان که رسیدن برایتان کوهی شده فقط بدانید با یک احساس خوب میتوانید کوه را بردارید. من پیغام شکفتن را به شما دادم این شما و این پاکی احساستان با آرزوی موفقیت...

سلام خوبی
ممنونم که به من سر زدی
وبلاگ قشنگی داری
اگه خواستید من را بااسم دو عاشق دیوانه لینک کن
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد