>>>~ انعکاس آب ~<<<

! هنوز هم نمی دانم هر سال که می گذرد یک سال به عمرم اضافه می شود یا یک سال از عمرم کم می شود

>>>~ انعکاس آب ~<<<

! هنوز هم نمی دانم هر سال که می گذرد یک سال به عمرم اضافه می شود یا یک سال از عمرم کم می شود

من کیم؟؟؟

سلام  

 امروز اومدم که یه کمی از خودم براتون بگم ، نه که ادم خیلی مهمیم میخوام یه کمی از بیوگرافی خودم بگم. اذریم ،۳۰ سالمه،یه زلزله کوچولوی ۳ ساله از نوع مذکر دارم به اسم مهدی دارم که ۱۰۰ رحمت به زلزله ژاپن که هر چند سال یه بار اتفاق می افته ولی این زلزله کوچولوی من قضیش مثه اون مثل معروفه که میگه فلفل نبین چه ریزه ........خلاصه این که گاهی از شیطنتش اشکم در میاد ..  

  

 زلزله کوچولوی من آقا مهدی!

به نقاشی علاقه زیادی دارم و همینطور به خوانندگی . 

دلتون نخواد عاشق غذاهای خوشمزه هستم ،نه اینکه فک کنید شیکمو هستما اصلا از این فکرا نکنید که هیچ خوشم نمیاد کاملا مطمئن باشیدکه من اصلا و ابدا شکمو نیستم!  

واما بریم سر اصل مطلب! 

غم انگیزترین قسمت بیوگرافی من ...گفتم که آدم مهیم جدی نگرفتین تقصیر خودتونه!

 ................من..............دو...................تا.....................هوووووووووووووووووووو...............دارمممممممممممممممممممم..........

 

 بله درست شنیدید دوتا!دوتای دوتاها.باورکنین جدی می گم. 

یکیشون تو اتاق بالاییمون زندگی می کنه و یکیشونم تو حومه تهران  

 تازه اونی که تو حومه زندگی می کنه یه بچه هم داره!

 

 باور کنین جدی میگم می دونم الان  اشک تو چشاتون جمع شده و دلتون به حال مظلومیت من سوخته  اما خوب دیگه چه میشه کرد ..جفای روزگاره ...هییییییییییییییییی... 

نه اصرار نکنین نمیتونم بیش از این خاطر مبارکتونو مکدر کنم ...ههههوووومممممم؟؟؟!!! 

باشه حالا که اینقدر اصرار میکنید روتون و زمین نمیندازم و جام زهر رو سر میکشم و....

  

ادامه دارد  

 

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر 4 آذر 1387 ساعت 19:30 http://amir-perspolisi.blogsky.com/

با سلام خدمت شما دوست عزیز
وبلاگ خیلی قشنگی داری خیلی خوشم اومد مخصوصآ از این مطلب
اگه دوست داشتی با هم تبادل لینک داشته باشیم من رو با عنوان
.: وبلاگ رسمی هواداران پرسپولیس :.
و ادرس
WWW.amir-perspolisi.blogsky.com
لینک کن و تو قسمت نظرات وبلاگم بگو با چه عنوانی لینکت کنم
یه ابزار خوب هم میخوام بهت معرفی کنم که به درد وبمسترهای حرفه ای میخوره
برای استفاده از این ابزار ها بایت به عضویت سایت دربیای تا بتونی از امکاناتش استفاده کنی امکاناتی مثل دیکشنری آنلاین و امکانات دیگه ای که با قرار دادن کدها توی وبلاگت فضای خیلی دوست داشتنی برای بازدیدکننده هات ایجاد میکنی
برای ثبت نام روی بنر بالای وبلاگم که نوشته "انتخاب اول وبمسترهای ایرانی" کلیک کن و تو صفحه ی جدید که باز میشه از منوی بالا "ثبت نام" رو انتخاب کن برای ثبت نام هم فکر نمیکنم مشکلی برات پیش بیاد فقط اونجا که باید شماره حساب بدی شماره حساب سیبا یا سپهر رو وارد کن و با هر کلیک بازدیدکننده های وبلاگت روی کدهایی که اگه خواستی سایت بهت میده 500ریال به حسابت واریز میشه
بعد از ثبت نام وقتی با نام کاربری و کلمه عبورت وارد قسمت مدیریت شدی روی ابزار وبمسترها کلیک کن و امکانات مجانی سایت رو ببین فقط کافیه ببینی امتحانش ضرر که نداره اگه خوشت نیومد پاکش کن
مرسی حتمآ به وبلاگم سر بزن خوشحال میشم
بای

سلام دوست عزیز خوبی؟
خوشحال شدم از حضور گرم شما در دفتر عشق
لینک وب لاگ زیبای شما در دفتر عشق قرار گرفت
شما هم منو با اسم غوغای عشق در دفتر عشق لینک کنید و به من اطلاع بدید
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد